• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Blue Vapor: Men frogens ram är inte silvrig den är i svart skumgummi (eller vad det är) precis som camen. det är geckon som är silvrig.

• 82an

Blue Vapor: Så blev det för mig också i början men man får in snitsen efter ett tag. Vet dock inte hur Knske någon annan har mer koll.

Limpis: Åhh jag älskar bugabookändisskvaller kikar altid lite extra på kändismamma pappa bilder om någon kör bugaboo Gud jag är helt fanatisk på bugaboo vagnar. jag tror nästan att det är bugabooägarna själva som glor allra mest när de ser en annan bugaboo haha jag vet att jag kikar iaf

• 82an

Boho: Åhå det visste inte jag det är en hel drös med kändisar som har bugaboos nu (kanske är därför den har akllats"kändisvagnen" ) Åh mer kändisbugaboo svaller tack om någon har något

• 82an

Jag ser minsan nästa alldrig någon bugaboo här i Eskilstuna fast det är en tjej i området där jag bor som har en aburgin frog som jag ser rätt ofta och sen har jag sett en svart UJ
    Jag var i Västerås i helgen och kikade lite extra efter bugaboos men såg ingen där heller. Fast jag brukar se flera stycken där. Barnbutiken sa att de levererar många Bugaboos till Västerås men typ ingen till Eskilstuna. Haha behövde klaga av mig lite

• 82an

Marvelina: Haha Här i Etuna är jag juh faktigst Västeråsare med rätt att retas så jag lider inte parkenzoo har jag aldrig hört något om men har fått höra:
    - Jaja så du bor i Eskilstuna! känner du Kent? haha

• 82an

Marvelina: I Fagersta har jag varit juh Min mormor och morfar bor i Skinskatteberg Hihi var där och promenerade med frogen i sommras när jag hälsade på gissa om jag blev uttitad

• 82an

Snart tre: åhå så den rosa var snygg på sand bas!? Har funderat på den (sambon har funderat på den) men jah var lite orolig för att den skulle bli för puttinuttig. Det var det alltså inte?.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III