• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Tummy: Haha det blir nog ett snad parasoll
    fast det hadde varit nice med ett rosa parasoll till den rosa fleecen
  • 82an

Hmm det säljs juh inte några svarta åkpåsar eller parasoll endast gråa är inte det skummt när dom säljer geckon i svart? Bara kom på det

• 82an

Snova: Vad kul grattis ! Sandbasen är verkligen jätte snygg jag har inte ångrat att jag bytte från grå

Snysop: Den matten har jag gjort några gånger med nu Den rosa blir den sista fleecen jag köper. Sen tänker jag vänta tills om det kommer fler färger

• 82an

jompa: Jag kommer att ta med bugaboon till skärgården i sommar tänkte köra den i starndläget

• 82an
    Här (Eskilstuna) snöar det också jättemycket. tycker inte själv att det är så hemskt att köra bugaboon i snö kör ju nästan alltid inne i stan bara. Men det är mycket roligare att köra den utan snö på marken så man kan få ut det ultimata av vagnen
  • 82an

AMH: Gult till våren blir jättefint

Är det någon här inne som försäkrat sin vagn? Jag funderar lite på det om den skulle bli stulen och så. vad tror ni är det värt det?

• 82an

Ha ha kom på en till bugaboo låt (ni pratade förut om cameleon låten) Funny litle frog med Belle & Sebastian för alla frog ägare nä jisses vad trött jag är borde sova i stället för att svamla gojja på FL

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III