Inlägg från: JohPet |Visa alla inlägg
  • JohPet

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Vi har just beställt vagn från en butik i sverige. För ligg- och sittvagn (=8700 + åkpåse får vi ge 9300:-. Det är billigare att köpa via nätbutik, men jag tycker att det kan vara värt de extra pengarn att ha en butik att vända sig till.

Vad jag har förstått är allt tyg avtagbart och tvättbart.

Klart du ska köpa en bugaboo

• JohPet

Cameleon har mer "finesser" och är större (och dyrare ). Bla har den höj och sänkbart handtag (heter det så?), större varukorg, fler färger och fleecetyg. Snyggare, enligt mig!

• JohPet

Liten i magen
    Håller med dig om att det är tråkigt att inte åkpåsen ingår. Tycker att äffärerna borde ha nån kampanj ibland där den ingår. Kanske kan du pruta dig till en

• JohPet

Ack, den som hade bott i Stockholm... ...

Måste vara jättesmidigt att bara kunna gå förbi affären och få den kollad.

• JohPet

aa
    Jag har ingen erfarenhet heller, men jag har beställt en tillhörande åkpåse samtidigt som jag beställde min cam (förra helgen ). Jag inbillar mig att den är bra att ha i stället för tjocka kläder eller täcken och filtar, nu även i vår...Många har ju ett fårskinn i liggvagnen i sället (+ täcke/filt). Dessutom tycker jag att bb-åkpåsen är snygg, speciellt i sittvagnen.

• JohPet

Man ser aldrig en kändis med en cam eller gecko . Undrar varför?

• JohPet

Vad duktiga endel är på att sy fina grejer! *avis* Själv har jag sytt små sängkläder av ett stor lakan och tänker använda örngottet som hörde till som påslakan till vagnen - om det nu går... Går mer på vilja än talang när jag syr *s*

• JohPet

Stargirl
    Vad tycker du? Behöver man VERKLIGEN en skötväska. Jag har en fiin väska från FCUK som jag vill fortsätta använda. Men är det något speciellt med skötväskor som gör att man måste ha en?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III