Inlägg från: Lilla Sanna |Visa alla inlägg
  • Lilla Sanna

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Vallis: Vi var oxå tråkiga. Grå bas med svart topp. Men toppen går ju att ändra sen. Grå med blått och blå camo väska är ju supersnyggt. Vet inte vart dom har flest färger. Simpleoworld och Barnbutiken ligger ju bara ett stenkast ifrån varandra så man kan ju kolla hos dem båda. Bonti brukar oxå ha på lager vad jag har hört.

Men grå eller sand bas är snyggast tycker jag. Dem kan man matcha med flest färger.

• Lilla Sanna

snart tre: Om du läser snöret som sitter på vagnen så står det iaf på Cameleon att sitsen inte får användas innan 6 månaders ålder Fast det där är ju en bedämning man gör som förälder hur stadig barnet är

• Lilla Sanna

Snova: Ja Geckon finns bara i rött, svart och grönt.

• Lilla Sanna

Sugaboo: Vad tråkigt, kanske kan han få köpa sin egen vagn då då *s* som han gillar.

• Lilla Sanna

Frida S:

Vi har köpt parasollet och bilstols adapptrar just nu och väntar med åkpåse till nästa vinter eftersom vi inte behöver den i år för jag har en fårskinns åkpåse som passar liggdelen.

• Lilla Sanna

Granarna: Var köpte ni er vagn?

• Lilla Sanna

Granarna: Aha....ja man kan ju stå ut att vänta 2 dagar. Fast helst vill man ha vagnen IGÅR hahahha *s*

• Lilla Sanna

anna28 sthlm: KUL!!! BILDER VILL SE.... *s* vad härligt. Var köpte ni er vagn?

• Lilla Sanna

Frida S: Njaaaa tror inte att det gör så stor skillnad.....öppningen är väldigt stor men om jag skulle få barn mitt i sommaren skulle jag nog satsat på en sandfärgad suflett. Fast mest för att det är snyggt med ljust på sommaren. Har den svarta själv och har funderat på en ljusare till sommaren orange eller rosa iofs men sand är supersnyggt.

• Lilla Sanna

anna28sthlm: KUL...ska kika in lite senare så jag får se hur fin den är Har ju en själv som jag pillar på vareviga dag *asg*

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III