• jompa

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

När började ni använda sittdelen till era små? Min lilla kille är fem månader och det står i intruktionsboken att liggdelen bara får användas tills de blir sex månader. Måste man byta då? Min kille är ganska liten och väger inte så mycket så man borde väl kunna ha den lite längre om man vill? Jag tycker nämligen inte att han är så stadig ännu.

• jompa

Blue Varpor. Tänkte nästan det, det är väl nio kilo som är gränsen?

• jompa

Jarnis. Vilken sele hade ni då? Sån där vit som man själv hade som liten eller någon speciell just till buggen?

• jompa

Nån som vet var man kan få tag på en jeansåkpåse till bra pris? Tror att det kan vara snyggt till oss när vi buter till sittdelen.

• jompa

Skulle också vilja ha en vagn i demin men en cameleon då.

• jompa

Nä ingen fleece alls tror jag skulle vara bäst. Ähh jag bara spånade lite och tyckte att jeans är så fräckt och då kanske man kunde få det på cammen.

• jompa

Alltså ni är bara för sköna. Man får sig alltid ett gott skratt när man är här inne och läser. Sån skön humor. Och sedan så får man ju även kändisskvaller

• jompa

Jag såg tidigare i tråden någon som använde vagnen mycket i skogen och på grusvägar. Undrar om det går lika smidigt där som i "stan"? Kommer ju vara på landet i sommar med grusvägar.

• jompa

snysop,
    låter bra. Då blir det buggen på landet i sommar.

• jompa

Måste bara berätta om hur korkad man är. Skulle i går ta mig en lång promenad i det fina vädret och börjat gå men hör snart att det låter väldigt om vänster bakhjul. Min första tanke är att nu är det fel på vagnen. Det är vår vanliga tur, inget ska fungera för oss. Tänkte att det kanske försvinner efter ett tag men icke. Det var ett gnisslande ljud och väldigt irriterande. Bad min sambo att kolla vagnen när han kom hem vilket han gjorde. Han sa bara: Nu har jag fixat vagnen och jag frågade vad felet var. Jo jag hade inte lossat bromsen helt vilket gjorde att det lät. Hur dum får man vara egentligen . Kan man skylla på gravidhormoner fortfarande tro, sonen är fem månader

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III