Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Nejdå Helena
man blir snabbt van och den ÄR bra. *peppar* Det är lika bra att börja nu, för sedan finns ju ändå bara den... Kom igen! Den är snyggare!
Nejdå Helena
man blir snabbt van och den ÄR bra. *peppar* Det är lika bra att börja nu, för sedan finns ju ändå bara den... Kom igen! Den är snyggare!
Bra!! *applåderar*
såg just en grå/gul cam på konsum tomtebogatan (sthlm)... någon härinne?
Oj nu blir det OT, men snart tre: jag håller på med ett eget dockskåp faktiskt. E har ju en händig farfar som gärna hjälper till också, men det har varit en dröm sedan jag var liten att få göra ett eget... Och som du vet har det uppstått vissa problem med mitt andra husbygge..
Hoppas bara E vill leka med det när det är klart. Eller han kanske inte får för mig då - skulle inte förvåna mig om jag inte vill att det blir "förstört"
snart te: he he...
ja, jag är nog en riktig monica tror jag...
hade du också sett en grå/gul cam idag? var det liggvagn? (tänkte om det var samma...)
82an: ja, det är ju synd nog om dig som BOR i tuna...
näärå! det var bara ett skämt. brukade driva rätt hårt med en kollega från tuna (kommer själv från tokhålan norberg, så jag ska VERKLIGEN inte retas, men...) typ jaha, "borupåparkenzoodåraliksom"... du känner kanske igen den låga nivån...
Vi kanske kan trycka upp stickers till vagnarna som det står "snysop crew" eller nåt på
?
Jag får höra: Fagersta?? (grannorten där man går i gymnasiet) Känner du the Hives? Och sorgligt/coolt nog så vet ju alla där hur grabbarna såg ut och var när de var små... Pelle Almqvists mamma är god vän med min mamma och dessutom min mans gamla lärare...
*jag mötte lassie* Men man är ju bara typ "öh, DOM" "hur hände detta?!!"
Fast när jag bodde i England var det värre: "Sweden? Do you know Anna Karlsson? I met her in Greece." Öööhhhhh, va?