Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Man kanske skulle slänga in det sång- argumentet i den värsta neggo-BB- tråden i FL? *asg* De skulle tro man var galen!
Man kanske skulle slänga in det sång- argumentet i den värsta neggo-BB- tråden i FL? *asg* De skulle tro man var galen!
Det är synd att man inte hade kunnat se deras miner! *skratt*
Det är ju ändå såna sandlåde- diskussioner på de där trådarna med ignoranta, okunniga viktigpettrar... De kanske inte ens skulle fatta att det var skoj... Surputtarna!
Blue Vapor: Jajamensan! Du har så rätt! Visst var det Valcon jag inhandlade.
Blue Vapor: Jag har också beställt en grå/svart Cam! Men min SkipHop är camo grön. Lite vågat.. Vet nämligen inte kön på bebben! Men jag är själv en grön camo- person, man blir lite sån när man bor i de stora skogarna i norr och har en sambo som är jägare... Eller har jag kanske någon fling för uniformer??? MMm... så är det nog! Karlar i uniform är så läckert!
Snart tre: Mmmm sjögossar och flygare, attans dom hade jag glömt! Läckra små saker... Man kanske skulle ha beställt Lodger Bunkern i marinblått istället för antracit?
Blue Vapor: Det stämmer jag borde få min vagn i slutet på nästa vecka om inget oförutsett inträffat. De sänder mejl med leveransnummer som jag kan följa, men de skulle inte få leverans av vagnar förrän på fredag så får vänta på mejlet. OTÅLIGT!
Blue Vapor: Mejl är härligt! I dem kan man verkligen ge sig hän i aggressivitets sötma... Sen kan man bara glömma bort vilken mejladress det var man hade och teckna en ny på Hotmail...
Allt skämt åt sido, sa grönsakshandlaren och slängde ut sin fru!
Min leveranstid på mugghållare plus SkipHop var 1 vecka, levererat från USA! Hurra för Kiwi-kid!
Hörni har ni koll vilka FL trådar som är mest gnälliga? Känner mig lite i fightartagen! Kanske allt prat om camoflagefärger och annat har gjort mig stridlysten? Jag är redo för en batalj!
Tummy:*haha* Knåda han ordentligt här ska vittjas plånbok! Det är härligt med shopping!
Sådär ja! Då har man lagt lite extra bränsle på brasan i VIF test- debatten och fått utlopp för både min stridslusta och min dramatiska ådra! Blev lite gråtmilt där på slutet... Man måste dra ut på extremerna lite... *fniss*
www.familjeliv.se/Forum-2-11/m6427315.html
Det var skoj! Nu är det bara att vänta och logga lågt när det börjar vina om öronen!
*haha* Isåfall får jag riktigt på tafsen för jag har precis suttit och haft skojiga argumentationer och diskussioner med en ihärdiga neggo- BB:are och skrivit att de små hjulen har plastdetaljer, vilket är en trolig orsak till att den inte klarade VIF testet i sträng kyla då plast lätt brister i höga minusgrader!
Nu har jag inte fått min vagn än, men jag har varit och klämt och provkört och haft mig med denna vagn, så jag trodde att jag hade STENKOLL! Finns det inte plastdetaljer på de små framhjulen är jag helt ute och cyklar???? Får väl skylla på att man är från Norrland och lite långsam! *ASG*
Men som syrran min säger... man blir lite mosig i kolan av graviditetshormonerna!
Jag som tyckte att jag hade superförklaringen till testets resultat!