Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Mamma2001: Krokarna passar bara till Froggen MEN har sett en person som krånglat på dom på Geckon oxå. Flaskhållare/mugg ska komam från Bugaboo snart mer vet jag inte om det. Vilken Bugaboo har du?
Mamma2001: Krokarna passar bara till Froggen MEN har sett en person som krånglat på dom på Geckon oxå. Flaskhållare/mugg ska komam från Bugaboo snart mer vet jag inte om det. Vilken Bugaboo har du?
Sweetnose2001 och mamma2001: Min väninan har en Lodger Bunker till sin Camaleon och jag har en Bugaboo åkpåse. Jag tycker ju att Bugaboos egna är mer praktisk iaf när barnet är lite äldre. Men upp till 1å år kan dom säkert sitta i Bunkern.
82:an Jaha..oj inte ännu i min iaf. Fast var komemr håren ifrån? Ligegr det bara hår ute på marken? hihihi vad äckligt.
Frida S: Men skyltex är ju ändå skyltex. Det var kanske 4 vagnar som såldes i udda färger var där o kollade. Det kan man ju inte kalla kampanj direkt.
Det är ju aldrig några reklam kampanjer från Bugaboo som det finns för andra märken.
Jarnis : Så här fäller jag upp vagnen
Lägger ner chassit med de små hjulen neråt.
Drar upp de vita plupparna så jag har handtaget i ett löst läge
Sätter foten mellan de två "pinnarna" på chassit och sparkar upp chassit.
Sätter på sittdelen
KLART
Det var så jag fick lära mig att göra när jag köpte vagnen.
Länge sen...Guuud vad ni skriver. Hinner inte läsa ikapp
Idag måste det vara det värsta barnvagnsvädret i sthlm iaf. Det rä så moddigt och mycket snö fast bara kring nollan. Så jag förberedde mig för det värsta. Skulle köpa kasetter till våran blöjhink så jag gav mig iväg.....Men hello...det var ju inga problem alls. De stora hjulen fram när det var mycket lös snö annars rullade mina små hur bra som helst. Ville bara rapportera *s*
Diskuterade detta med en Frog mamma inne hos Barnbutiken och hon höll med
Hahahhahaha...ja så är det.
*asg*
Vill oxå ha ny väska....*hmmm* LFeurville är ju snygga. Likaså oioi....Vilka problem jag får.
82:an: Ang arr garantin är personlig hur ska dom (bugaboo veta det)??
82:an: Ja men de flesta gör ju inte det. Så om man inte gjort det och köpare nr två gör det så blri ju garantin på köpare nr 2. Eller??
Nu är vi köpare nr ett iaf men funderade på det där.
82:an: Jaha....det tror inte jhag att de orkar. Det blri ju så mycket administrativt arbete. Fast det är bara en gissning.
Idag såg jag första grå/rosa kombinationen ute på stan. Då var jag "tvungen" att köpa rosa fleece jag oxå....Skamset smög jag hem med den i tron att Sambon skulle idiotförklara mig. men han tyckte det var snyggt
Så imorgon går vi oxå runt med rosa fleece
Så nu är lilltösen oxå en pink babe
Nora75: Vad trist
Vi har iofs köpt en massa grejer från Botni i sthlm (lakan och tapeter) och blivit väl bemötta. Men trist att höra sånt.
Tummy: Jodå det finsn vagnar där madrass inte ingår. Hartan ex (tror jag)
Frida S: Den där texten du hittat gäller för Froggen inte Gecko & Cameleon.
Mary04: Ja det är klart ni ska köpa en Gecko.....den är så snygg!!!