Inlägg från: katarina77 |Visa alla inlägg
  • katarina77

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

isamamma: Har aldrig sett en Stokke på stan i sthlm. Verkar som att den inte är så poppis här faktiskt. Jag borde sett EN iaf.

• katarina77

Ble vapor: Näe Stokkes vagn lär inte slå tror jag. Pratade just med min väninna på msn o hon har sett EN limefärgad Stokke där hon bor i Upplands väsby.

• katarina77

82:an: Jag tror att det är just januari månad då forlk har väldigt lite pengar. Min kompis sälde sin Bugaboo frog till en annan väninna för 6000 kr med åkpåse. Så bara man hitatr rätt köpare så går det.

• katarina77

knirps: Ja men halåååååå...hur snyggt var inte det där....Jag har aldrig tänkt att rött+ grönt ska vara snyggt ihop. Men det var det verkligen.

• katarina77

JohPet: Ja sand/sand är snyggt MEN ska ni inet ha sand färgad åkpåse oxå? Tänk om ni vill byta toppfärg nästa vinter då matchar inte åkpåsen basen. Bara en tanke från mig.
    Fast Stargirl har ju grå + sand och sand åkpåse så visst funkar det oxå iofs...äh jag bara svamlar.

• katarina77

Knirps: Ja det var verkligen super fint. Gröna fleecen är jag faktiskt sugen på.

Joh Pet: Ja man måste ju bestämam sig för ngt så era färger är super snygga hur som helst. Var beställde du din? *nyfiken*

• katarina77

Joh Pet: Håller med till 100%. Att kunan gfå till en affär är guld värt när det gäller sånan stora köp. Kläder o väskor spelar verkligen ingen roll men vagn är viktigt. Vi köpte iofs våra två första vagnar på nätet men med Bugaboo köpte vi i butik i stan.

• katarina77

Om tre veckor ska vi flyga till London för att hälsa på min syster och hennes kille. Ska bli superkul. Vet ngn vad fleecen kostar i england? Är sugen på en grön men om det är mycket billigare där väntar jag Nu måste jag välja vilken färg jag tar med mig dit.....Sand, röd eller orange hiihhiihihi....

• katarina77

Mamma2001: Det är ju toppen pris. Vilken tur du har. Även begagnad efter kanske 1 år får du 4000 för den lätt.

• katarina77

mamma2001: Vet att en åkpåse är tillräckligt iaf i sthlm i en Gecko liggdel. Den är lite tunnare än Cameleon eftersom det är bara ett lager tyg men en åkpåse + vanliga vinterkläder räcker gott o väl.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III