• magoo

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Stargirl, det blir nog jättefint! De var ju inte så dyra med tanke på att man får fyra st. Jag ska flytta till Sverige i sommar (bor i Oslo) och ska då gå lös på barnrumsinredning! Tänker sälja allt jag har och starta på nytt!!! Hoppas dessa finns kvar då. Vad kostar frakten?

• magoo

Har någon av er sett kombinationen sand/blå live? Hur var det? Snyggt?

• magoo

Har hittat en sida som återger färgerna bra. Tryck på detailed photos så ser man förstoringar. perfekt om man sitter och drömmer om fleecefärger på¨nätterna, som jag gör. Här kan man se hur det ser ut i verkligheten. tycker dessa bilder är de mest verklighetstrogna jag sett hittills.

• magoo

En fundering kring den gula fleecen. Tror ni inte den drar till sig en massa flugor? Vet att när man har gul tröja på sig brukar man bli anfallen!

• magoo

Det är en tjej som vill byta sin blåa fleeceklädsel mot min svarta. Ska jag slå till på det, tycker ni?
    Jag har sand bas men även grå bas som jag dock tänkt att sälja till sommarn. Har aldrig sett sand/blå live så det är svårt att bestämma sig.

• magoo

Tack alla! Ska nog slå till på det då

82an: Visst är den snygg i sand/svart, men å andra sidan har jag ju redan haft det ett tag. Fast det är svårt att bestämma sig. först hade man problem att bestämma färg på bas och fleece vid inköp av vagnen, nu sitter man o grubblar över nya fleece och tillbehör... Det går nog bra för Bugaboo

• magoo

Har äntligen fått hem min nya skötväska/mugghållare och är så nöjd!!! Den är perfekt om man som jag inte gillar stora skötväskor utan vill ha nåt praktiskt att lägga ner mobil och plånbok i men även ett par blöjor får plats om man vill. Och så mugghållare för två muggar. Och den sitter perfekt på cameleon. Rekomenderas!

Ska ta bild senare i kväll och lägga i mitt galleri.
    www.carryyou.com/milan_dimensions.html

• magoo

Väskan kostade 56 USD tror jag. värd varenda krona för mig. LOVE IT!

• magoo

Den var snygg!
    Jag har sett bild på en som sytt både sittdel och suffletttyget. Han hade grönt sen innan och sydde svart sittdel och svart suflett med giraffmönster på insidan.

• magoo

JagoTösen, hur har du fått in bilden i inlägget?

• magoo

JagoTösen: Aha, då förstår jag. Är det några fler "förmåner" man får som betalande medlem?

• magoo

För några dagar sedan var det nån som länkade till en sida i usa som sålde ut UJ på rea. Nån som har den länken? Hittar den inte.. Tack på förhand!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III