Inlägg från: JagoTösen |Visa alla inlägg
  • JagoTösen

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Tack alla.

soffan1: Det var faktsikt inte så svårt. Sen beror det ju oxå på hur petig man är. Den är ju inte perfekt, inte så snygg i alla sömmar med det syns ju knappt för man kikar ju den inte i sömmarna varje dag. Kul med nåt annat än svart iaf. Nu vill jag bara ha en orange sufflett till oxå

• JagoTösen

FridaS: Näe så duktig är jag inte. Hade dock varit rätt fint med samma sufflet.

• JagoTösen

Uno: Menar du den bilden som det står "alla diapees&wipees"? Isf är det en sån du redan har. Butikerna jag länka till har inte alla de färger som du ser utan bara ett fåtal.

Eller menar du nån annan bild?

• JagoTösen

MalinMalin: Haha joo det kanske blir en uppgist för dottern.

• JagoTösen

Stargirl: Tack! Det är vanligt tyg. Sydde ett fleece tyg bakom så det blev lite mjukare.

• JagoTösen

Nu har jag sytt klar mitt nya överdrag till camen, så nu är det bara ut och åka (den jag redan lagt in bild på) Nu vill jag ju ha en färgad sufflett oxå, ingen som har en till övers Typ en gul, orange, blå, grön, röd???

• JagoTösen

Jag svarade bara ja på buggan. Kanske ljusslingorna om man räknar til julen.

• JagoTösen

Jag är lite anti sittdelen. Hade gärna velat att ryggstödet skulle kunna gå att ändra på, alltså så det blir plant ryggläge. Kanske därför de säljer??

• JagoTösen

Soffan o snart tre: Japp ni ser hur olika det är. Loke sover bäst i sin UJ, den sover han i hemma om dagarna och i buggan när vi är ute och lajjar på stan.

• JagoTösen

Var på polarn i dag oc handlade lite. Hon som jobbade där undrade hur många vagnar jag hade egentligen.  Fem svarade jag och hon bara tittade på mig och sa ingenting. Hahah hon blev nog helt stum.

• JagoTösen

Vi hade oxå en bumbo men Loke gillade den inte alls. Han var för tjock så benen fick knappt plats och så kunde han sitta själv 2 veckor efter att vi köpt den. Så för oss var det slöseri med pengar.

• JagoTösen

Haha nu fortsätter jag att klaga. Har en rättstat kudde oxå, köpte den dyraste varianten. Den är nästintill lika dålig som ikeas (inte riktigt). Innehållet klumpar sig och på en del ställen är det tomt på vadd.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III