Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Jag har köpt min cam på barnbutiken. Jag har precis varit på deras hemsida och sett att vagnen + fleece ska kosta 8700:- Jag har mailat dem om detta. Det måste juh vara fel.
Jag har köpt min cam på barnbutiken. Jag har precis varit på deras hemsida och sett att vagnen + fleece ska kosta 8700:- Jag har mailat dem om detta. Det måste juh vara fel.
Ja jo... men jag har juh redan lagt handpenning och vagnen finns redan hos barnbutiken jag gissar på att det är ett litet fel bara.
snart tre: Gäsp vad trött man blir.
Tummy: Vad kul! jag hoppade också mellan grå rosa och grå grön men min sambo ville absolut ha den rosa
Har föresten fått mail från barnbutiken och dom ber så hemskt mycket om ursäkt för felet
hihi min sambo fick ha rosa kläder när han var liten Jag har sett bilder på honom i sparkdräkt med rosa förkläde
(han fick ärva av sin syster) Det är nog därför han är så skadad nu och gillar rosa nu
För det kan juh inte killar göra
Tummy: Fast färgerna gör juh valet lättare ( att välja vagn menar jag att välja färg är desto svårare)
OK en fråga till er som har tråkigt Vilken färg kombinations skulle ni absoulut inte välja?
Jag ska svara sen måste bara kika först
Ok nu har jag kikat jag tycker att Blå bas med gul fleece är väldigt ful (Svenska flaggan) Är inte särskilt förtjust i den blå basen över huvud taget. Hoppas ingen tar illa upp. Men det tror jag inte någon gör här inne
Jag gillar också den röd/rosa och röd/orange är super läcker tycker jag
Röd/ grön är julig för mig med.
Milja: