Inlägg från: soffan1 |Visa alla inlägg
  • soffan1

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

esther: Det går alldeles utmärkt att bära så kommer inte ihåg vad viktgränsen är men 6 kilo är ju ingenting. Men man ska inte bära hela vagnen (chassi+sitt/liggdel+barn) i bara bågen, det blir för tungt.

• soffan1

helena 75: Jag klämde på mistralen s lr vad den heter, tror jag, klumpig och trots de svängbara hjulen så kändes den inte så lättkörd ändå.

• soffan1

Är det ngn som har mailadressen till Bugaboo, den svenska gärna Hittar ingen på deras sida...

• soffan1

mamma2001: Det ska vara så Handtaget alltså...

• soffan1

sign: Du kan ta bort fleccen från suflettbågen om du vill lr så kan man ta bort alltihopa och ha i varukorgen. Vi tänkte nog göra så i vår/sommar och sen bara att sätta tillbaka om man vill ha lite skydd mot solen lr när dottern har somnat. *Längtar* BB är ju så snygg utan sufletten. Man behöver dock suflettbågen om man vill ha regnskyddet så det spänns upp lite. Du kan kika i mitt galleri så förstår du vad jag menar

• soffan1

82an: Jag har räknat ca 3,5 kilo per hack. 1:a 3,5 kilo, 2:a 7 kilo, 3:e 10,5 kilo, 4:e 14 kilo, 5:e 17,5 kilo

• soffan1

82an: J väger ca 9 kilo och vi ha på 3:e hacket. Det kan du också ha. Man känner lite när man måste ändra, tex när man går ner för trottoarkanter mm

• soffan1

Är det ngn som har hittat extraflecce billigare än här i sverige? Gärna med snabb leverans också då man gärna vill ha den direkt. Är sugen på ngn ny rolig färg till våren

• soffan1

Nora75: tror inte färgen spelar så stor roll faktiskt. Parkerar man i solen så blir det kokhett i vagnen vilken färg man än har.

• soffan1

82an: Har inte bestämt men kanske orange, tänkte ha orange suflett och rosa i på ryggstödet. Vet inte om det blir för hysteriskt men i mitt huvud så är det jättesnyggt

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III