Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
esther: Det går alldeles utmärkt att bära så kommer inte ihåg vad viktgränsen är men 6 kilo är ju ingenting. Men man ska inte bära hela vagnen (chassi+sitt/liggdel+barn) i bara bågen, det blir för tungt.
esther: Det går alldeles utmärkt att bära så kommer inte ihåg vad viktgränsen är men 6 kilo är ju ingenting. Men man ska inte bära hela vagnen (chassi+sitt/liggdel+barn) i bara bågen, det blir för tungt.
helena 75: Jag klämde på mistralen s lr vad den heter, tror jag, klumpig och trots de svängbara hjulen så kändes den inte så lättkörd ändå.
Är det ngn som har mailadressen till Bugaboo, den svenska gärna Hittar ingen på deras sida...
mamma2001: Det ska vara så Handtaget alltså...
sign: Du kan ta bort fleccen från suflettbågen om du vill lr så kan man ta bort alltihopa och ha i varukorgen. Vi tänkte nog göra så i vår/sommar och sen bara att sätta tillbaka om man vill ha lite skydd mot solen lr när dottern har somnat. *Längtar* BB är ju så snygg utan sufletten. Man behöver dock suflettbågen om man vill ha regnskyddet så det spänns upp lite. Du kan kika i mitt galleri så förstår du vad jag menar
82an: Jag har räknat ca 3,5 kilo per hack. 1:a 3,5 kilo, 2:a 7 kilo, 3:e 10,5 kilo, 4:e 14 kilo, 5:e 17,5 kilo
82an: J väger ca 9 kilo och vi ha på 3:e hacket. Det kan du också ha. Man känner lite när man måste ändra, tex när man går ner för trottoarkanter mm
Är det ngn som har hittat extraflecce billigare än här i sverige? Gärna med snabb leverans också då man gärna vill ha den direkt. Är sugen på ngn ny rolig färg till våren
Nora75: tror inte färgen spelar så stor roll faktiskt. Parkerar man i solen så blir det kokhett i vagnen vilken färg man än har.
82an: Har inte bestämt men kanske orange, tänkte ha orange suflett och rosa i på ryggstödet. Vet inte om det blir för hysteriskt men i mitt huvud så är det jättesnyggt