• Liliuokalani

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Jag hoppar också in här om det är ok=)

Gjort 2 ivf, färskförsök. Den första i mars sluta i MA och i augusti körde vi igång med försök nr 2, plussade 30/8 på rd 10=) Så är i vecka 6 (5+4 idag).
    Beräknad till 10/5!

Innan vi plussa hade vi aktivt försökt med och utan sjukhushjälp i ca 2,5 år. Äntligen är det våran tur=)
    Har en bra känsla denna gång iaf och tänker alltid att vi väntar barn och inte missfall!

Har lite symtom till och från som illamående, svullen på em/kvällar, kissnödig och trött som tusan ibland!
    Men det är mer än välkommet.

Ska på vul 27/9 och inskrivning 30/9.

Liliuo

• Liliuokalani

Är i v 6+3 idag, brösten är inte lika ömma längre men illamåendet är hemskt.. Varierar lite dag till dag, men idag och likaså slutet på förra veckan så har jag mått illa från morgon till kväll. Spytt bara en gång men tar så på krafterna att ständigt va illamående, tips mottages tacksamt för att underlätta lite.

• Liliuokalani

Tack så mycket, lite har jag testat, andra ska jag absolut testa.. Andra spyan här idag.. Ska ringa bm och se om jag kan ta åksjuk tabletterna de på apotek sa igår att jag ska prata med bm innan jag får ta de...

• Liliuokalani

Yrväder- kramar till dej, vet precis vad du går igenom och livrädd att de händer igen. Väldigt nervös inför vul på tisdag, de va då de upptäcktes sist för mej. Massa kramar till dej o hoppas du ändå får din bebis snart...

• Liliuokalani

Vart på vul precis o fått se lilla hjärtat ticka.. I v 7+4 precis som jag räknat e så glad så vet inte vad. Va så nervös innan efter skräckupplevelsen förra gången. Beräknad till 10 maj..

Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF