• Frida 1980

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Virvla skrev 2011-09-23 08:28:28 följande:
    Tack alla för era värmande ord. Läkaren trodde att bebisen slutat utvecklas i v 6. Oftast beror tidiga missfall på kromosomfel som gör att embryot inte blir livsdugligt. Det som är extra jobbigt är att moderkakan är kvar och producerar hormoner så jag känner mig fortfarande gravid. Inte meningen att skrämma upp er, hoppas att ni alla får se hjärtslag på era VUL! Kram
    Så otroligt ledsamt att läsa att det kan bli så. Kan inte tänka mig hur det känns att få flera gånger på raken.

Kramar 
  • Frida 1980

GRATTIS alla blivande mammor.

Jag tänkte kolla med er hur mycket gravidsymptom ni hade med progesteron och när det släppte?

Kramar

• Frida 1980
    M karl skrev 2011-10-22 09:42:52 följande:
    Hej. Jag var i ons och gjorde VUL och där fanns ett fint hjärta tickandes. Det kändes så skönt! Jag var så nervös innan att jag inte vågade titta medan undersökningen pågick.
    Nästa vecka är det dags för inskrivning. Vi har aldrig tidigare kommit så här långt, så det känns skönt! Hoppas det håller hela vägen nu.
    Åhh vad härligt Hjärta
  • Frida 1980
    Gulia84 skrev 2011-11-02 23:30:41 följande:
    Jahopp, här ligger jag på sjukan. Läkaren sa att jag skulle räkna med 3 veckor. överstimulerad!
    Oj vad tråkigt... hoppas dom tar hand om dig bra och att du blir bra snart så att du kan njuta av din graviditet.
Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF