• Gulia84

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Hejhopp! Jag hänger gärna på här! Känns overkligt men om allt går som det ska kommer vi få en bebis i juli! Efter 4 års kämpande med insemination och IVF. Vi lyckades på första IVFet.
    Men än vågar man inte va lycklig fullt ut! Man undrar om allt står rätt till. Längtar till v47 då det är dags för VUL!
    Min mage är enorm, den går inte dölja. Min byxor kan jag inte knäppa. :)
    Jag har ont på magen och i magen har jag träningsvärk, jättekonstigt. Och mina katter brukar få trampa på magen när De är trötta men det går Inte nu, smärta på hög nivå! Men i tjejmagen känner jag inget.... Känns som väldigt konstiga symtom så jag vet inte vad jag ska tro.

• Gulia84

7feb- nu blir jag orolig. Kanske borde ringa. Har hållt i sig mer än en vecka. Bah!!!

• Gulia84

Idag ska jag till läkaren och göra ett vul å kolla så det står rätt till med min ölmage! Kan man aldrig sluta oroa och nojja sig? En dag utan oro hade jag kunnat betala dyrt för.

Jag längtar efter symtom. Nu är det bara en stor mage, men inget annat som tyder på att det är nåt i magen... Undra om han kan se nåt idag...? Är i v 5.

• Gulia84

Jahopp, här ligger jag på sjukan. Läkaren sa att jag skulle räkna med 3 veckor. överstimulerad!

• Gulia84

Ja det är bra att de har koll på mig. :)

Jag blir tokig. Alla graviditetsappar visar olika. Vilken vecka är jag egentligen?! ÄP va den 12/10.

• Gulia84

Jadå är vi precis samma då igelkott! :)
    Men jag har inga symtom. Och läkaren kunde inte se nåt på VULet. Läskigt.....
    Man längtar nästan till att få må illa. Haha!

• Gulia84

Myyyys!!!! Va fin :)

Idag blir jag utskriven men är sjukskriven 2 veckor. Sen ska jag ta innohep spruta varje kväll fram till 6 veckor efter förlossningen.
    Hoppas inte lillstjärna blir rädd för sprutorna och bestämmer sig för att ge sig av!

• Gulia84

Ja de är små sprutbebisar. :) det ska gå bra tror jag allt! Det är det värt!

Jag skriver från mobilen och kan inte kopiera alla så nån vänlig själv får gärna göra det åt mig. Jupa - 3/7

• Gulia84

Hejhopp Sassa79. Jag är nojjig och tror att jag har en ofostrig graviditet eller utomkved... Jag vågar inte va lycklig och glad. Allt har ju alltid gått emot oss så jag vågar verkligen inte.

Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF