• Smurfaan

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Hej!

Nu har även jag hittat hit, är i v 8+3 och för en vecka sedan gjorde jag ett VUL och vi fick se ett litet hjärta picka!
    Total lycka!
    Trodde inte att det skulle vara något den här gången heller eftersom jag blödde rätt mycket några dagar före, men allt såg bara bra ut! Så nu hoppas vi att h*n stannar kvar i magen tills det är dags!

• Smurfaan
    Moii: Vi försökte i 3,5 år innan vi fick + på vårt första IVF-försök, men sen på VUL så var det ingenting i magen. Nu har vi gjort ett FET och fått + igen och den här gången var det en liten där inne! Glad 

Sushikatten: Jag håller tummarna för dig och hoppas att allt ser jättebra ut! Glad 
  • Smurfaan
    Hera78: Jag tror jag gjorde vul när jag var i v 8+1 förra gången, testade positivt hela tiden, även efter vul. Så dom följde upp det med att kolla så att jag inte fått utomkvedshavandeskap och sen fick jag ta tabletter så missfallet skulle komma igång eftersom det inte verkade komma igång av sig självt! Rynkar på näsan 

Jag var riktigt nervös inför det här, och eftersom jag hade blött en hel del bara några dagar innan så var jag rätt säker på att det inte skulle vara något, men hoppas gör man ju alltid! Jag fick komma en vecka tidigare eftersom jag bara ville veta och få det bortgjort! Jag tror jag blev lite chockad när jag såg att det var en liten där inne, sen kom tårarna! Vilken otrolig lättnad och lycka såklart! Glad  

Förstår hur du känner dig, man vill som veta men samtidigt om det skulle vara negativt blir det ingen rolig jul!
    Jag håller tummarna för dig!

Igelkott: Ja det var det verkligen! Glad 
  • Smurfaan
    Zaq: Näe, jag hade som inga symtom. Lite ont i brösten men det kunde ju lika gärna ha berott på sprayen.
    Lycka till på måndag! :) 
Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF