Gulia84 skrev 2011-12-01 08:04:52 följande:
Vilka små söta vildingar Najje!:))
Jag har blivit nojjig igen. V10 är jag i nu men jag har inga symtom. Jag har ju sett ett hjärta så vet inte varför jag nojjar. Man trodde ju att man skulle va jättedålig med illamående och trötthet. Tröttheten har nästan gått över. Jag vill va trött. :( löjligt det låter, men nåt symtom kan man väl ha så man vet att man är gravid.
ja det där med symptom! känner likadant"ingenting" nästan. Brösten kan kännas lite. Var lite dålig i början men t.o.m illamåendet har redan blivit bättre och då är jag bara i vecka 6. Ska kolla hjärtat nästa vecka då kanske jag oroar mig mindre.
Moa Li skrev 2011-11-30 17:46:24 följande:
På måndag ska vi på inskrivning och sedan på UL på tisdagen. Nu är jag i vecka 13 och kommer vara i v. 14 då. Nu känns det på riktigt och ska bli så spännande att se bebisen. Hoppas verkligen att allt är bra.
Vi vill inte veta kön. Hur tänker ni?
Tänkte lägga ut UL-bilden på facebook efter tisdagen om allt ser bra ut. Familjen och närmsta vännerna vet redan.

Ska på släktkalas helgen efter UL. Kul att få berätta.
Ja förstår att då kan man börja känna att det är på riktigt! Vad mysigt att gå på UL. Längtar!
Turtelia; Härligt med Thailand! Helt underbart land och matkultur. Måste få komma dit i vinter.
julia82: ja det måste vara helt underbart! och fira bröllopsdag på det! Grattis