• Inanna Li

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Jag är gärna med i den här tråden. Har inte vågat ansluta mig tidigare pga dåliga erfarenheter av tidigare graviditeter. Jag är 43 år och har BF med första barnet den 5 augusti. Vi har äntligen lyckats på IVF-försök 7 och jag har 2 trista MA bakom mig. Är nu i vecka 10 + 0 och har idag fått se ett 33 mm foster med tickande härta och spattlande armar och ben på VUL 2. Äntligen kan jag andas ut lite. På torsdag är det inskrivning på MVC och dax att planera för KUB/NUPP

Kram till er alla!

• Inanna Li
    Najje79 skrev 2012-01-09 18:19:24 följande:
    Inanna: Åh, vad roligt att ha dig här! Välkommen! Är du redan i v 11!!! Vad underbart att få se sin lill*. Är så himla glad för din skull! Kraam!
    Tack snälla du Solig! Roligt att du finns här också så vi kan följas åt! Kram!
  • Inanna Li
    Soligor skrev 2012-01-09 19:35:05 följande:
    STORT GRATTIS och välkommen till graviditetstråd Inanna68!!! Jag är väldigt sällan aktiv skribent men är inne och läser desto mer och din resa har jag bland andras följt och har hoppats på att det skulle gå vägen för dig/er tillslut.
    Tack snälla rara! Blir så glad av vad du skriver! Det känns som ett extra stort mirakel att lyckas vid 43 års ålder efter 7 IVF-försök såhär i sista sekunden av min fertila period! Stor kram Solig
  • Inanna Li
    Turitella skrev 2012-01-09 19:50:52 följande:
    Välkommen hit Inanna!

Vad helt underbart om det äntligen får gå vägen för dig!!! Blir helt rörd. Håller alla mina tummar och önskar dig lycka till. Nu ska vi njuta och följas åt mot våra små mirakel!

Massor med kramar!
    Tack snälla du för välkomnandet! Hoppas det kommer gå fortsatt bra för oss alla! Massor med kramar tillbaks Hjärta
  • Inanna Li
    Bouillotta skrev 2012-01-10 20:03:53 följande:
    Inanna, Meeeen så härligt att det äntligen ville sig väl för dig och din manSolig!!! Många grattis! Tror vi hörts av i nån tidigare tråd för FET för något år sedan när vi båda kämpade med stickor och elände, och tänk - nu har vi äntligen lyckats!! Kul kul kul!
    Tack snälla Solig Ja, jag känner igen dig från FET-tråden också! Skönt att vi båda lyckats nu! För mig på försök 7! Kram!
Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF