Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
Lägger upp en sista bild på magen
innan bebisen kommer

Här med storebror
Lägger upp en sista bild på magen
innan bebisen kommer

Grattis Belfen!!!! Så fin Winston!
Tack! Idag var jag på inskrivning, i morgon är sista dagen innan vi får vår Widar. Det känns skitskumt att ha ett datum. Har träffat dr, bm och narkosläkare idag. På ons kl 13 ska det ske. Både jag och mannen vet inte riktigt hur man ska känna:) det blir en lång dag i morgon..... I min bb väska har jag packat kläder till bebisen för tre dagar. Två pyamaser och två bodys med byxor till. Till mig bar jag packat ner mjukis, raggsockar,innetofflor,pyamas, amningströjor, fula trosor, bindor, amningspads, läppcerat, hudkräm, bärbar DVD och ljudbok. Kommer åka dit i mamma tights och tjock tröja. Bouilotta önskar jag kunde vara till mer hjälp på det känslomässiga planet men jag fattar nog inte riktigt ännu:) Kommer inte ha möjlighet att använda internet före hemkomst så ni hör igen från mig på söndag kanske:) Kram på er
cid:161606BF-A580-431F-8A53-132AE2AE6205/Widar10Maj.jpg Skriver snabbt bara. 13.57 föddes Widar. 3188g och 53 cm lång. Kejsarsnittet gick jättebra och det var en fantastisk förlossningsupplevelse. Är så glad att jag tog det beslutet. Vi är hemma nu och mår toppen!
Lägger upp ny bild strax

julia, vad fint, där kommer bebis trivas!!!
bifogar en bild på min kille

Åh fina bebisen, ja visst går tiden smärtsamt fort!
Grattis Moi! Förvärkar är tufft att ha länge. Bra och få lite input av mvc. Jag hade det med första sonen rätt mycket trodde hela tiden att nu så startar det. Men man misstar inte den riktiga starten, man vet när det är dags. Här hemma går veckorna som tvåbarnsmamma fort och känslosamt. Är vansinnigt trött och ammar mycket. 4 åringen sliter i mig och jag slits i hjärtat av att inte ännu hittat rollen att räcka till bägge. Tur jag har en fantastisk man som tar hand om mig och äldsta. Kram på er
Grattis Julia!!!!!!!