• Hera78

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Smurfaan: usch, det är ju just det där jag håller på att bli sjuk av oro över, att det inte ska finnas nåt vid vul. I vilken vecka gjorde du vul och testade du positivt hela tiden fram tills dess? Vi har vul den 22/12 och jag börjar fundera över om jag verkligen vill göra så nära inpå jul, om det skulle bli ett negativt besked känns ju julen sådär rolig att fira...

Du måste ju varit sjuk nervös inför detta vul! Men det måste ju också varit världens lättnad och lycka när ni fick se er lill*

• Hera78

Om du är på dag 11+0 så har du gått in i vecka 12 idag, du har gjort 11 fulla veckor och är på din tolfte  

• Hera78

Usch vad jag börjar bli nervös för VUL imorgon! Tänk om där inte är något, då blir ju hela julen förstörd

• Hera78

Det gick finfint bortsett från att jag missat att det var klockan 13 och inte klockan 14 vilket gjorde att det blev ett snabbt VUL och sen ut igen  

Vi såg vår lilla groda och hjärtat tickade så fint så. Lycka! Solig 

• Hera78
    Igelkott: Vårt VUL gick alldeles prima, vi såg vårt lilla hallon med ett hjärta som slog så fint. Nu längtar jag efter inskrivning på MVC och nya UL, vill göra hela tiden
  • Hera78

Egentligen kallar vi den grodan men med tanke på att den storleksmässigt var som ett hallon vid VUL blev det bara så när jag skrev

• Hera78
    7feb skrev 2012-01-13 12:16:59 följande:
    ASG knappast kärnvapen.... Ipaden dagens ilandsproblem. Rent järn ska det stå ha ha

HAHAHAHAHA jag missade den felskrivningen, tack för dagens skratt
  • Hera78

Folsyra ska bara behövas i början av graviditet. Jag äter sedan en gastric bypass-operation redan massa tillskott, bland annat järn och ev. ska den dosen dubblas efter vecka 20 men just nu (vecka 13) är mina järnvärden bra.

• Hera78

IKEAs erbjudande gäller bara i helgen och bara för Family-medlemmar. Men det gäller online också, fast då är frakten 495:- så då spar man bara en hundring...

Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF