Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
Tack!
Tack!
Blir det bättre eller sämre? Om du kan ligga ner oxh dricka mycket vatten och det inte ökar extremt så kan du kanske klara av det hemma dock är risken att om du samlar vatten i kroppen så förtjockas blodet och du kan få en propp. Men jag hade som sagt 8 liter och jag hade så ont att jag inte kunde stå upp. Och det ökade nästan 4 cm i omkrets varje dag på mig. Bra tycker jag om du har kontakt med sjukvård
Turitella vilken fin mage! Min magbild ligger några sidor tillbaka ser ut som du ungefär och är v. 13 i morgon. Har konstig nog inte gått upp alls fast att jag äter vitt bröd med majonäs på :) men det kommer, med sonen gick jag upp 16 kg och jag tappade allt utom tre kg under förlossningen. Jupa vad bra att du ska kolla, jag gjorde vul varannandag under v. 6 då jag var överstimulerad och det såg bara hinnsäck. I v. 7 anade doktorn ett hjärta.
Jupa skönt ändå att de har koll på dig. Jag var tyvärr oxå överstimulerad i tre veckor. Det är riktigt tufft tyckte jag. Hoppas du slipper samla på dig alltför mycket vatten. Krya på dig
KUB för vår del i morgon. Nisses vad nervös jag är att inte se hjärtat slå
Belfen tack! Fattar inte vad som händer är heeeelt neurotisk just nu. Berättar sen. Cat rock Blöder du? Kan det bli så? Beklagar verkligen ifall det inte blev något. Lider med dig, alla i den här tråden vet vad längtan och stor besvikelse innebär. Stor styrkekram till dig
Åh lycka. Idag fick vi se vår sprattlande lilla vilding. Den sög på tummen och virvlade runt i magen. Resultaten får vi nästa vecka men min största oro var ju att den skulle vara död. Lycka lycka lycka lycka!!!!!!
V.13

Sassa79 samma här! Går in i v.14 på torsdag, gjorde kub i fredags där allt såg bra ut.efter det bestämde vi oss för att njuta av graviditeten. Klart man oroar sig när det smyger på en känsla av stiltje. Håller med helt men jag har verkligen bestämt mig för att inte oroa sönder mig nu. Och vet ni vad som hjälper? Jag känner min bebis röra sig!!! På kub såg jag hur den låg och efter det har jag kännt puffar där det är utan tvekan bebisen för det känns precis som med sonen fast han var 20cm när jag kände honom första gången. Härom kvällen tryckte jag försiktigt handen i närheten av ljumsken och POFF i handen :) Kram
KUB resultatet kom precis.....174 var resultatet. Det anses vara vara förhöjd risk. Vet inte vad jag ska känna just nu