Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
Hej!
7feb - härligt att ni fått ett datum för KS. Lillebrors födelsdag!! Hurra! Inte långt kvar alls. Så spännande!
Du får gärna skriva och berätta hur du upplever det hela.
Jag skall snart på samtal med förlossningskliniken inför min önskan att få KS pga oro för att något skall gå snett. Har ingen aning om hur det kommer gå. Om de kommer vara villiga att hjälpa oss eller om det kommer att gå ut på att försöka övertala oss alternativt neka oss den hjälpen. Men det återstår att se.
Najje - vilka duktiga små killar du bär på. De håller sig kvar i magen och väntar tills de mår så bra som möjligt för att komma ut till stora världen. Men uj uj uj, jag kan tänka mig att du vill att de kommer nuuuuuu! V. 38, herregud, nu är det verklgien nära! Väntar med spänning på att få höra din upplevelse när du får träffa dina små underverk!
Moa Li - Spännande med TUL. Vi har också vårt kvar. Är i v. 31 nu och har TUL om två veckor. Känns som om det var jättelänge sedan man fick sig en tjuvtitt på det lilla livet i magen. Skönt att du verkar må så bra!
ego: Jag har lite konstig ömhet precis runt naveln som kommer och går. Någon som känt av ngt liknande? ska nog kolla med BM nästa gång....

vad spännande!! Jag håller alla tummar och tår och undrar i skrivande stund hur du har det?
.