Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
Idag åkte jag och maken in till Babyproffsen för att kika lite :D Vilken underbar känsla att gå runt och titta på spjälsäng, bilbarnstolar och barnvagnar, samtidigt som liten i magen sprattlar och rör sig! Ren lycka!!! Vi kollade på vagnar och har bestämt oss för en Emmaljunga Edge med uniQ- chassi. Försäljaren visade massa funktioner och allt verkade genomtänkt och smart. Vi bor på landet och kommer gå mycket på grusvägar och förhoppningsvis lite skogsstigar och den här vagnen såg robust och tålig ut, samtidigt som den är klassisk och snygg. Hittade en färg som heter Black Jeans som vi båda tyckte va fin, passar till både pojke och flicka vilket är bra eftersom vi inte vet va det är som gömmer sig i magen. Jag är så glad nu, att kolla vagn har jag drömt om i många år nu och äntligen är det min tur :) Men vi väntar med att beställa tills v30 eller nått, det var Max 6 veckors leveranstid och nu har vi dragit igång med renovering av övervåning så det är fullt upp med prylar i huset ändå ;) Mrs igelkott, ja det känns inte som att det skiljer lika mycket senare i graviditeten som precis i början. Vilken vecka är du i nu?! MoaLi ja visst är det underbart att ha en hel grupp med tjejer i samma sits som man själv är i, som förstår sig på såväl extrem oro som överdådig lycka över graviditeten!! Jag är så glad över att ha hittat er allihop i tråden, så skönt att läsa alla era inlägg och kunna skriva av sig själv titt som tätt :) Kram
. Ledsen för det, det är ett känsligt ämne.
.