Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
Hera78 - Du kommer inte bli besviken! Va på en sån kryssning förra året med jobbet!
Hera78 - Du kommer inte bli besviken! Va på en sån kryssning förra året med jobbet!
V27 idag! Jag älskar att va gravid!
Tycker dock det är lite tråkigt när folk vill veta vad man han för krämpor. Visst har man ont här och där men varför är det så intressant!?
Har börjat på vattengympa för gravida! Det kan verkligen rekommenderas! Så härligt är det.
Grattis!!!! Va underbart!
Grattis Najje!
Turtiella - Grattis! Han ser helt fantastisk ut! Tack för att du delar med dig av din förlossning! Skönt att höra ompositiva förlossningar. Jag börjar bli nervös även att det är hela två månader kvar.
Så söta Najje!! Skönt att få ha dem på rätt sida :))
På lördag bär det av till Ullared för shopping till bebis! Har en lååång lista men kommer man verkligen ha användning för allt?
Svårt att veta vad som verkligen behövs.
Jag tror och har trott sen första dagen att det är en pojk i min mage oxå :) 7 veckor kvar tills jag får veta!
Menvad menar du? Har man inte fått gå över tiden som IVF:are innan??
Jag älskar detta väder by the way!!! Mmmm soool!!
Ååå va många härliga bebisar!!
Åååå så söta! :)
Längtar efter min nu. Gick på semester idag fram tills lille bebisen vill komma ut. Hoppas tiden går fort :)
Såå fin liten Alice! Grattis!
Nu är jag sjukt nervös inför förlossningen.... Hjälp.....!
Det lät ju härligt att få vara lite själv med en bebis! :)
Själv går man och väntar fortfarande. På torsdag blir det igångsättning. Så innan helgen får man snusa bebis iallafall! Trodde aldrig jag skulle behöva gå över hela tiden. Men tji fick jag! :))
Sista natten innan igångsättning. Sjukt nervös, rädd och förväntansfull! Mycket känslor, så det är lite svårt att sova. Jag skulle väl behöva alla timmar sömn jag kan få. Men icke!! Hoppas det går fort och inte drar ut flera dygn.
Inatt 02.24 föddes vår lille son! 4010 gram och 51 cm. Världens finaste! Vilken lycka!!
Halt rullar allt på någorlunda förutom att Liam bara gått upp 6 gram denna vecka. Så i helgen har vi maratonammat! Varannan timme äter han. Hoppas han gått upp idag när vi ska tillbaka tull BVC!
I fredags blev han 2 månader, man bara myser runt! Han sover bra på nätterna. 8 timmar per natt, det är skönt! Men det ändras väl snart som allt annat! :)
Ja, hur sjukt fort har det inte gått?! :(
Liam kryper runt, snabb som en vessla. Går utmed alla möbler och lever rövare! :)
Här blir det inga syskon förens vi bor i hus iallafall. Längst upp utan hiss är något omständligt. :)
Har ni börjat fundera 7feb?