• 7feb

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

På magen är jag övertygad om

• 7feb

Visst är det härligt att få se de små liven:) vi ska på v.18 ul på ons och det ska bli härligt att se vår lilla kille. Jag känner honom varje dag nu. Längtar.

• 7feb

Nu ska jag iväg till rul och få se vår lilla kille igen. Jag mår bra, har lite mag krångel och nu lite svårt att sova men det kanske beror på tre åringen i sängen:) För mig är det omöjligt att dölja magen. Lägger upp bilder när vi kommer hem igen:)

• 7feb

Najje fy vad otäckt!! Dags att varva ner nu då

Här är en bild på min skrattande kille i magen

• 7feb

Turitella visst är det underbart med rörelser! Lycko som har en bebis som låter andra känna, bägge mina graviditer har pojkarna i magen vägrat tillkänna ge sig för andra , men jag har kännt sen v14 denna gången. Fröken fröken grattis och välkommen!!!! Vilken lång resa ni haft hit. All lycka till er Zaq, så sorgligt att läsa, beklagar

• 7feb

Jag har klåda med, kom i femte månaden förra gången med men jag ytor jag har lindrig klåda och mot det finns ingen hjälp men om man har mycket tror jag det finns receptfritt, fåga din bm

• 7feb

Julia! Alla tankar till dig, med det bagaget med dig med ett MA måste det vara orimligt att hålla sig lugn just nu. Jag förstår dig helt och lider oehört med dig. När gjorde du sista ul? Har du funderat på att åka in akut? Styrka till dig

• 7feb

Nej det du skriver är helt rimligt men jag kommer tänka på dig alla vakna stunder av kommande dygnet tills ni fått ett lugnande besked. Kram Jag kan oxå tycka att det är dubbelt att dela sin lycka med andra, man är så känslomässigt vimmelkantig speciellt pga rädsla hela tiden. Oron. När vi blev gravida spontant både med sonen och mf så berättade vi för alla och oroade oss inte sekund. Det är annorlunda nu.

• 7feb

Skönt!!!!Julia! MoaLi shit vad läskigt det låter, ska det vara så? Ha en fin jul allihop, ingen oro eller konstigheter med blödningar ok? :)

Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF