• Mini Rambo

    Vuxna tillsammans med tonåringar

    Kattdamen skrev 2011-09-13 10:03:39 följande:
    De flesta vuxna finner inte sådant tillsammans med så unga människor. Jag ser dem som barn.
    "Flesta" - tycker du ska prata för dig själv och inte för fler.
  • Mini Rambo

    Det är 9år mellan mig och min kille, han börjar närma sig 30.
    Ser inget konstigt i det, vi delar samma intressen, har mycket gemensamt, har roligt i varandras sällskap och vi ÄLSKAR varandra.
    Jag kan inte ha så med en kille i min egen ålder, jag har försökt i ett par år, så jag har accepterat att jag ska hålla mig till äldre.
    Så vad är "felet" - "konstiga" med det?

  • Mini Rambo
    TEDDEN skrev 2011-09-13 10:14:30 följande:
    TS

    Är det mer ok att man är tillsammans med någon som är 40 år när man själv är 30 år?  
  • Mini Rambo
    Kattdamen skrev 2011-09-13 10:20:59 följande:
    Varför kan du inte vara tillsammans med någon i din egen ålder?
    För vi passar inte ihop.
  • Mini Rambo
    Kattdamen skrev 2011-09-13 10:31:20 följande:
    Hur kan du veta att det?
    Jag har förmodligen testat?
  • Mini Rambo
    TEDDEN skrev 2011-09-13 10:37:08 följande:
    Ja, jag har ett litet harem med små söta pojkar på 15 år. Själv är jag 50. 

     
  • Mini Rambo
    Kattdamen skrev 2011-09-13 10:40:35 följande:
    Alla män i din egen ålder?
    Alla? Det finns förmodligen minst 4,000000pers i Sverige som är av det motsatta könet och i min ålder. Nej jag har inte träffat alla dem. Såklart.
    Men jag har träffat, kastat, träffat, kastat, träffat, KÄMPAT, kastat... För det inte funkar, vi är alldeles för olika, och vi är på helt olika stadier i mognad. Det funkar inte, jag känner mig som en pedofil, jag tycker att killarna i min ålder är för unga för mig.
    Jag behöver en stadig karl, och det har jag nu, sen att han är 9år äldre verkar bara moraltanter störa sig på!
  • Mini Rambo
    La Lola skrev 2011-09-13 10:54:28 följande:
    Alltså...kalla de gärna något annat eftersom moral är något bra att ha.
    Ts kallar jag dock nyfiken o vetgirig.
    Men hon verkar få få svar på sin fundering......
    Riktade inte "moraltanter" mot enbart ts, utan mot alla som stör sig på åldersskillnad.
  • Mini Rambo
    Kattdamen skrev 2011-09-13 10:54:38 följande:
    Okej, du är ganska åldersfixerad då?
    Nej. Finns ingen bestämt ålder som jag endast håller mig till.
    Det var en slump att min karl är 9år äldre än mig, men vi trivs med varandra, så varför bryta pga åldern?
    Jag har träffat en kille som varit 10år äldre än min nuvarande karl, också en slump att han var såpass mycket äldre.
    Sen har jag träffar flera killar som bara varit 5år äldre än mig, men det håller inte - för jag tycker att dem inte är tillräckligt mogna.

    Sen så tänder jag på män, naturligtvis. För annars hade jag ju kunnat nuppat med killar i min ålder och väntat med förhållande tills jag är äldre och en åldersskillnad på 10år är mer accepterad. 
  • Mini Rambo
    La Lola skrev 2011-09-13 10:57:39 följande:
    Fast fortfarande så moral något bra.
    Du har också moral. Det har de flesta människor.

    Jag skrev aldrig att det var enbart mot Ts.....
    Whatever, jag vill inte diskutera moral, utan åldersskillnad.
Svar på tråden Vuxna tillsammans med tonåringar