• lollisen

Vuxna tillsammans med tonåringar

Men gud vad jag blir frustrerad här!

Jag är oxå intresserad av att höra varför en 30+ nånting är intresserad av tex en 15-åringnånting... Jag är intresserad av att höra anledningen, inte bara "för att vi är kääääära"....

För det är inte ovanligt att många 30+nånting har det som återkommande "tema" att det är just yngre de "väljer" att bli kära i, då kan man lätt tro att de liksom lite söker sig till yngre och att det inte bara råkar bli som så att de kärar ner sig en gång... Förstår?

Jag har uppfattat det som att TS även denne är intresserad av varför, inte att folk ska gå i försvar och babbla en massa annat...? Har jag fel?

Så, är det nu någon som kan diskutera sakfrågan istället för att ta det som ett personligt angrepp och gå i försvar.?

Själv kan jag inte för mitt liv förstå hur man kan bli intresserad av någon som praktiskt taget kunnat vara ens egna barn. Det ÄR skillnad på en 30+nåt och en 15-åring, hur mycket många än vill att det inte ska vara nån skillnad...

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
Svar på tråden Vuxna tillsammans med tonåringar