• Anonym

Hur stor fitta har ni?

Vart brukar gränsen gå innan de gör ont för er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur stor fitta har ni?
  • Anonym (beror på)

Det beror på hur hårt ens partner trycker in den ju... 

• redneck girl

vilken fråga...har killen en lång kuk och trycker in den jädrigt hårt kan det ju göra ont om den stöter mot tappen.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym (?????)

Inte en aning om var gränsen går. Men större än 14 cm har inte varit och hälsat på hos mig så här långt. Inget aktivt val utan det är vad som finns i min erfarenhetsbas. Och det har varit fullt tillräckligt, om jag så säger Jag är inte säker på att jag vill ha något större. Vad som händer i framtiden kan jag inte sia om idag.

• Anonym

Har man haft ett ordentligt förspel och är kåt som tusan (+att han är försiktig) kan den vara ganska stor.

• Anonym

Hur ska man kunna svara på det?

• Anonym

Är det orolige herrn (14 cm) som är igång igen

• Trust me
    Anonym (beror på) skrev 2011-09-13 11:55:00 följande:
    Det beror på hur hårt ens partner trycker in den ju... 
    Eller djupt.

Tycker synd om de killar som har gissningsvis 18cm och uppåt. Dom måste ju sätta på några distansbrickor vid kukroten för att inte behöva tänka på att inte stöta för djupt på väldigt många kvinnor. Kan det bli annat än Kevin-Costner-sex då?
  • Anonym
    Trust me skrev 2011-09-13 16:44:30 följande:
    Eller djupt.

Tycker synd om de killar som har gissningsvis 18cm och uppåt. Dom måste ju sätta på några distansbrickor vid kukroten för att inte behöva tänka på att inte stöta för djupt på väldigt många kvinnor. Kan det bli annat än Kevin-Costner-sex då?
    Du menar att 18 cm verkar vara för mkt för de allra flesta?
  • Trust me

Enligt en annan tråd var de flesta under det.

• Petter 172

Alltså, man märker när man kommer för långt in (innan det gör ont på partnern).
    Det är ingen fara.

Svar på tråden Hur stor fitta har ni?