• Anonym

Hur stor fitta har ni?

Vart brukar gränsen gå innan de gör ont för er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur stor fitta har ni?
  • Trust me
    Ridmi skrev 2011-09-13 21:48:08 följande:
    håller med, har man för lång kuk för kvinnan är det svårt knulla så där härligt hårt, blir mer att "fila" om fittan är för kort
    Medel +/-3cm är nog optimalt på alla sätt. Större än så är ungefär lika viktiga för bra sex som D-kupor.
  • Anonym

Min fru och jag gjorde faktiskt lite mätnigar i samband med RUSI2s tråd.
    Jag mätte upp länden på en ganska smal dildo (8-10 cm omkrets) och noterade var 14, 16, 18 och 20 cm från spetsen var.

I slutet på ett längre förspel där jag använde den i henne förde jag försiktigt in den längre och längre tills hon sa ifrån. Precis vid 18 cm märket.
    Det var faktiskt betydligt mer än jag trott eftersom hon ibland tycker det är obehagligt om jag stöter för djupt med min högst normala kuk (ca 15 cm). 

Vi gjorde om mätningen ett par gånger med ca en veckas mellanrum för att se om djupet varierade med när i menscykeln man mäter men resultatet var precis detsamma. Jag antar att den smala och ganska mjuka dildon kan ha vikt sig lite eller letat sig upp på sidan om livodertappen men resultatet varierade inte ens 5 millimeter mellan mätningarna.

Jag antar att det fortfarade kan variera rätt mycket med ställning och upphettsning men vi gjorde inte fler mätningar. Det finns en gräns för hur nördiga vi orkar vara under sex.

• Ermenegildo
    Anonym skrev 2011-09-14 15:57:56 följande:
    Jag mätte upp länden på en ganska smal dildo (8-10 cm omkrets) och noterade var 14, 16, 18 och 20 cm från spetsen var.

I slutet på ett längre förspel där jag använde den i henne förde jag försiktigt in den längre och längre tills hon sa ifrån. Precis vid 18 cm märket.
    Det var faktiskt betydligt mer än jag trott eftersom hon ibland tycker det är obehagligt om jag stöter för djupt med min högst normala kuk (ca 15 cm). 

Vi gjorde om mätningen ett par gånger med ca en veckas mellanrum för att se om djupet varierade med när i menscykeln man mäter men resultatet var precis detsamma. Jag antar att den smala och ganska mjuka dildon kan ha vikt sig lite eller letat sig upp på sidan om livodertappen men resultatet varierade inte ens 5 millimeter mellan mätningarna.

Jag antar att det fortfarade kan variera rätt mycket med ställning och upphettsning men vi gjorde inte fler mätningar. Det finns en gräns för hur nördiga vi orkar vara under sex.
    Ha, härligt med ett vetenskapligt anslag i denna viktiga fråga. Kuk- och fittmätningen på familjeliv har nått nya höjder. Ser fram emot rapporter om den perfekta penetrationsvinkeln och juckhastigheten. Flört
  • riboflavin

Beror ju självklart på hur kåt man är, hur hårt man kör mm.

Jag röstade 19 eftersom där går min gräns för när man alltid måste ta det lite försiktigt för att det inte ska riskera att göra ont. 

I wanted to be the first woman to burn her bra, but it would have taken the fire department four days to put it out. D.Parton
  • nikkisixx

Samlar man in 10 000 sådana experiment så har man en väldigt stabil vetenskaplig grund att stå på vad gäller kvinnors preferenser gällande kuklängd :D
    Av allt man kan läsa & se på forum, bloggar m.m så verkar ideal-längden ligga mellan 17-20. Grovleken har jag ingen aning om vad som gäller :)

(jag har 18cm...snälla pm:a mig alla kvinnor)    ...kunde inte låta bli :D
  • Trust me

Jag blir alldeles rörd när jag läser. Vilket fantastiskt jobb ni har lagt ner. {#emotions_dlg.flower} Kan tänka mig att det varit bra för sexlivet också. När började hon insistera på att ni måste mäta både på morgonen och kvällen? Helst också en gång vid lunchtid. Oskyldig
  • zygoma girl

Hahaha! Maken är tyvärr inte hemma så jag får använda atrapp, återkommer i ämnet!

• Mandel

Brukar inte springa omkring med måttband så jag har inte en aning om hur långa snoppar de killar jag har haft sex med har.
    En del har haft stoora och andra mindre.
    Har aldrig funderat över det utan funktionen på utrustningen har varit det primära.
    Kanske skulle skicka ut ett mail till alla och be dem att rapportera längden. Har inte ens mätt makens!

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Trust me
    Mandel skrev 2011-09-14 21:08:59 följande:
    Brukar inte springa omkring med måttband så jag har inte en aning om hur långa snoppar de killar jag har haft sex med har.
    En del har haft stoora och andra mindre.
    Har aldrig funderat över det utan funktionen på utrustningen har varit det primära.
    Kanske skulle skicka ut ett mail till alla och be dem att rapportera längden. Har inte ens mätt makens!
    Då är det dags att mäta med något annat än måttband.
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m57318774.html
Svar på tråden Hur stor fitta har ni?