Hur stor fitta har ni?
Vart brukar gränsen gå innan de gör ont för er?
Vart brukar gränsen gå innan de gör ont för er?
Min fru och jag gjorde faktiskt lite mätnigar i samband med RUSI2s tråd.
Jag mätte upp länden på en ganska smal dildo (8-10 cm omkrets) och noterade var 14, 16, 18 och 20 cm från spetsen var.
I slutet på ett längre förspel där jag använde den i henne förde jag försiktigt in den längre och längre tills hon sa ifrån. Precis vid 18 cm märket.
Det var faktiskt betydligt mer än jag trott eftersom hon ibland tycker det är obehagligt om jag stöter för djupt med min högst normala kuk (ca 15 cm).
Vi gjorde om mätningen ett par gånger med ca en veckas mellanrum för att se om djupet varierade med när i menscykeln man mäter men resultatet var precis detsamma. Jag antar att den smala och ganska mjuka dildon kan ha vikt sig lite eller letat sig upp på sidan om livodertappen men resultatet varierade inte ens 5 millimeter mellan mätningarna.
Jag antar att det fortfarade kan variera rätt mycket med ställning och upphettsning men vi gjorde inte fler mätningar. Det finns en gräns för hur nördiga vi orkar vara under sex.
Beror ju självklart på hur kåt man är, hur hårt man kör mm.
Jag röstade 19 eftersom där går min gräns för när man alltid måste ta det lite försiktigt för att det inte ska riskera att göra ont.
Detta är vetenskap!!
">
Hahaha! Maken är tyvärr inte hemma så jag får använda atrapp, återkommer i ämnet!
Brukar inte springa omkring med måttband så jag har inte en aning om hur långa snoppar de killar jag har haft sex med har.
En del har haft stoora och andra mindre.
Har aldrig funderat över det utan funktionen på utrustningen har varit det primära.
Kanske skulle skicka ut ett mail till alla och be dem att rapportera längden. Har inte ens mätt makens!