Coffy skrev 2011-09-16 12:45:09 följande:
Hej ! Tack för ditt svar.
Tog min tredje spruta igår kväll, känner inte av något speciellt, dock tycker jag att jag har mycket mer flytningar än vanligt, inga ÄL-flytningar utan vanliga rinniga. Men det kanske inte har nåt med saken att göra.
Ska på VUL på måndag, tror faktiskt inte att det kommer vara några sensationer eftersom min cykel är ganska lång, brukar ha ÄL vid dag 23 ungefär (i alla fall med pergotime) så måndag dag 11 tror jag inte det hänt så mycket. Men man kan ju alltid hoppas.
Är det din första gång med puregon? Har du tagit pergotime tidigare?
Kram
Hej. Var på ett nytt vul idag och en blåsa är nu 18 mm så ska ta Overelle (eller vad det nu heter) äl-spruta nu ikväll, spännande! tänker kolla med äl test imorn och kanske på onsdag beroende på hur det går. Har jag inte fått mens om 2v så ska jag kolla ett gravtest. Håller verkligen tummarna, men vågar inte ta ut något i förskott. Vägen till ett barn känns fortfarande lång!
Hur har det gått för dig idag? börjar det växa några äggblåsor?
Jag har inte testat Pergotime utan fick börja med Puregon direkt, och det här är mitt första försök. Så är glad att det gått så bra och fort. Men som jag skrev så vill jag inte ta ut något i förskott, kommer bli så besviken då.
Jag har också haft mer flytningar än vad jag annars har och är övertygad om att hör ihop med Puregonet. Och att ha lite ont i magen, som jag haft och fortfarande har, var tydligen vanligt enligt läkaren jag träffade idag, inget farligt alla fall.
Håller tummarna för oss! Fortsätt gärna att skriv, är bra att ta del av varandra och känna att man inte är ensam i strävan efter sitt efterlängtade barn!
Lycka till!!