sju27 skrev 2011-09-28 06:30:10 följande:
Hej! Ja hon gjorde en undersökning men avfärdade mig helt, enligt henne så var det inte ens hennes plats som " vanlig gyn" att hjälpa kvinnor att bli gravida.... jag vet inte vad det är för jävla nötter jag träffar alltså :/ sjukt otrevlig var hon också, jättekul att ha henne mellan mina ben. idiotas!
Hon gav mig dock en remiss så jag ska få komma tillbaka den 13:e okt för att ta ett blodprov ( s-pregostron blabla) för att se om jag har ägglossning av huvudtaget. men kändes skit ändå och har grinat hela dagen.
Nu har jag alla mina förhoppning till den privata kliniken den 18:e, annars köper jag pregotime på nätet!
Vad tråkigt att höra, när man är i den situation man är i idag vill man inte träffa människor som henne. Vad hade hon där att göra om hon ändå inte kunde hjälpa dig med ditt problem?
Jag hoppas innerligt att du får hjälp hos den privata kliniken, de verkar ju vara lite bättre på att inte generalisera människor som besöker dem och verkligen ser efter ens behov oavsett vikt.
Jag menar, jag är stor. Risken för missfall är ju större men då skrev ju min gyn ut folsyra för att förhindra missbildningar (vilket jag antar minskar risken för missfall bland annat, antar jag?). Får metformin för mitt sockerbegär, vilket medför att det underlättar för mig att göra bättre val med kosten. De hjälper en på traven, än att bara skicka hem någon.
Förstår att du är ledsen när du blir bemött på det viset, styrkekramar till dig!!