Inlägg från: slinkywookie |Visa alla inlägg
  • slinkywookie

Andedräkten luktar.... bajs?!

Anonym skrev 2011-11-08 23:54:45 följande:
    Hmm... vad ska jag göra åt det då tro?

Jag är fortfarande lite inne på det här med mitt problem med segt slem i svalget också. Har läst det på flertalet ställen nu 
    Jag haft sana dar stenar som du namnde, tog bort dom konstant men fick sedan mina tonsiller bortopererade (i vuxen alder, pga konstant halsont) och efter op sa lakaren att jag hade stora fickor av sana langre ner i halsen... Inte undra pa man lukta skunk.

Nagot sant?
  • slinkywookie
    fucktard skrev 2011-11-09 12:26:49 följande:
    Men TS, säger han att det luktar bokstavligt talat bajs, eller luktar det bara riktigt illa?

Min sambo har tonsillstenar, och det luktar fruktansvärt, ibland även när de inte är där utan när han nyligen har tagit bort dem. Vårdcentralen säger att man ska peta bort dem om det går (inte med tops, det kan släppa lite fibrer och då hamnar de där ist) och skölja med något antibakteriellt. Sambon använder corsodyl i perioder, man får tydligen inte använda det konstant. Då tycker jag att det inte luktar lika illa. Har du provat det?
    Jag anvande nagelfilKräks

Sa nojd att jag fick gora op och ta bort mandlarna helt. Jakla ackel var det, corsodyl och annat hjalpte bara for stunden.
  • slinkywookie

Gjorde op I sverige, helsingborg. Var sa trott pa det.sa lyckades overtyga kirurgen. Var 24 nar det gjordes, hemskt men sa vart det.

• slinkywookie
    Husis skrev 2011-11-10 18:26:36 följande:
    Operation av halsmandlarna är helt okej.
    Men man får hålla sig till glass och kalla saker ett par dagar efter. 
    Jag var out of order i 4 veckor, fick springa pa akuten i omganger da jag stortblodde ur halsen, hade sa ont i halsen sa oronen varkte, kunde absolut inte rora pa kaken alls pa grund av smarta sa munnen blev helt torr och andningen kandes tung... Satt upp och sov dom veckorna! Trodde det skulle bara vara kaka glass ett par dagar sa gjorde opet precis innan semestern. Tji fick jag for det, ingen semester blev det for min del :P

Fick bedovande gel med smaken korsbar som jag skulle svalja ner... Svalja var uteslutet pa gurnd av smarta sa fick lata elandet langsamt rinna ner i halsen... Segt, tjock artificiel korsbarssorja. Fy sa ackligt det var, fixade inte mer an nagon enstaka gang.

Men i efterhand ar jag glad att det ar gjort... Och manga verkar verkligen bara ha "nagra dagar av kall mat" och sa ar det klart :)
Svar på tråden Andedräkten luktar.... bajs?!