Inlägg från: Anonym (Ninna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ninna)

Andedräkten luktar.... bajs?!

Men snälla människa, ta tag i detta nu och operera dig!

Precis detta var på TV i programmet "our embarrassing bodies" för nån månad sen, en kvinna som hade tonsillstenar och stank ur munnen. En enkel operation och problemet var borta för alltid.

För min del var det bihålorna som behövde fixas för jag blev sjuk jämt, och den open är nåt av det bästa jag gjort i livet.

• Anonym (Ninna)
    Anonym skrev 2011-11-11 20:58:57 följande:
    Det är ju inte säkert att det beror på det. Inte bara iallafall. Som sagt, jag känner ingen lukt alls själv. Smakar inte konstigt i munnen heller. Alla människor kan väl ha tonsillstenar? Utan att det är nåt konstigt?

"Enkel operation" var väl att ta i, om man läser det som står här ovan! 
    För de allra flesta är det en enkel operation, fråga läkaren.

Men det är ju nu lite typiskt FL att någon bara måste drämma in ett worst case som troligen är max 1% risk att det blir. Min man har tagit bort sina tonsiller som 20-åring utan några problem.
  • Anonym (Ninna)
    Anonym skrev 2011-11-11 20:58:57 följande:
    Det är ju inte säkert att det beror på det. Inte bara iallafall. Som sagt, jag känner ingen lukt alls själv. Smakar inte konstigt i munnen heller. Alla människor kan väl ha tonsillstenar? Utan att det är nåt konstigt?

"Enkel operation" var väl att ta i, om man läser det som står här ovan! 
    Och vill du veta vad det beror på, varför inte fråga en läkare?

De kommer knappast att tvångsoperera dig och även om jag är skeptisk mot läkarkåren så tror jag trots allt att de har bättre chans att identifiera orsaken än någon på detta forum...Drömmer
Svar på tråden Andedräkten luktar.... bajs?!