Inlägg från: Blå damcykel |Visa alla inlägg
  • Blå damcykel

Andedräkten luktar.... bajs?!

Anonym skrev 2011-11-12 01:30:13 följande:
    Hehe ja jo, menade 53.. slant iväg lite långt med fingret.

Uuh, hur fick du ner citodon i den halsen?! Jag kan inte vara sjukskriven 3 veckor är timanställd, var sjutton ska jag få pengar ifrån 
    Fick citodon brus, men kräktes upp det igen varje gång så jag fick upp-i-pruppen-piller ist. Mycket bättre.
  • Blå damcykel
    Anonym skrev 2011-11-12 19:46:32 följande:
    O så tungan. Allra allra längst bak, innan tungan går ner i halsen, så är det som stora "blåsor". Har ni också så? Och en vitaktig beläggning. Hur ska jag få bort det? Det är ju såpass långt bak, jag kräks om jag är där med nåt 
    Gå till apoteket och köp en tungskrapa.
  • Blå damcykel
    Anonym (stinker) skrev 2012-03-19 02:59:52 följande:
    Nu har jag varit till lakaren och hon kollade pa mina halsmandlar och sa att jag hade gropiga. Hon gav mig pencilin och hon sa att det ar inte sa mycket annat man kan gora, for att ta bort dom pa grund av detta var inte nodvandigt tyckte hon. 

Jag far val helt enkelt forsoka rensa och grejja sa bast jag kan och sa tankte jag gurgla munvatten efter jag atit sa kanske det forebygger att mat fastnar fran forsta borjan?

Det jobbigaste med allt ar att man vet inte om man luktar. Aven om man kanske forsoker forbattra de sa vet man inte helt sakert att man luktar eller inte. Hur ska man kunna pussa sin pojkvan och vara bekvam med det? blaaaa.....

Min läkare fixade en remiss så jag tog bort dem, pga just den anledningen!!!!
    Nu luktar jag inte ruttet längre.
    Anonym (tandhygienist) skrev 2012-04-07 13:31:47 följande:
    Du ska gå till tandhygienisten och ta bort bakterierna som sitter mellan tänderna. Det är det som luktar.
    det var inte problemet i mitt fall, utan just groparna där det satt vita/gula klumpar som stank. Kunde gräva ut dom med tops.

Svar på tråden Andedräkten luktar.... bajs?!