• Glädje58

Andedräkten luktar.... bajs?!

Hej ts

Jag har för mig att laktosprodukter kan ge dålig andedräkt. Är det något du har hört talas om?

• Glädje58

Tandsten kan också ge upphov till dålig lukt. Har du gjort en riktig rengöring hos tandhyginist?

• Glädje58
    Anonym skrev 2012-03-17 09:05:09 följande:
    Men jag är rätt så övertygad om att min andedräkt kommer från halsen Glad eller iaf bakre munhålan, på sin höjd. Halsmandlarna liksom...
    Hur har du kommit fram till det? Lite nyfiken bara...
  • Glädje58
    Anonym skrev 2012-03-17 14:12:21 följande:
    ...n och han hade plack ganska mycket sådant ...
    Precis vad jag tänkte på tidigare. Gå till en tandhygienist och gör en ordentlig rengöring. Och faktisk så upplever jag varje gång att tänderna ser lite vitare ut.
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-03-17 14:15:37 följande:
    Precis vad jag tänkte på tidigare. Gå till en tandhygienist och gör en ordentlig rengöring. Och faktisk så upplever jag varje gång att tänderna ser lite vitare ut.
    Jag går minst två gånger om året
  • Glädje58

Jag måste bara fråga en sak. Ni säger att det luktar bajs, menar ni verkligen detta? Eller menar ni att det luktar illa (dock inte bajs)?

• Glädje58
    Anonym (stinker) skrev 2012-03-19 08:36:50 följande:
    At det hallet iaf men nej inte riktigt sa illa.
    Anonym skrev 2012-03-19 09:28:09 följande:
    Jag menar det, ja. Inte exakt bajs kanske, men klart åt det hållet. Har du aldrig känt det hos andra? Jag tror inte att jag luktar om jag står bredvid nån bara, det har jag inte märkt nåt av. Men det finns ju folk som luktar utan att dom öppnar munnen.
    Visst känner jag att en del luktar illa i munnen. Andedräkten är fruktansvärd, men inte tusan luktar det bajs. Min pappa luktar jätteilla ur munnen. Fruktansvärt att stå nära honom.

Men okey, nu vet jag att det inte är bajslukt ni pratar om.Glad 
Svar på tråden Andedräkten luktar.... bajs?!