Inlägg från: Anonym (stinker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (stinker)

Andedräkten luktar.... bajs?!

Nu har jag last lite i traden men jag behover hjalp!!!

Jag har fatt hora av min partner att jag har dalig andedrakt men jag skoter min munhygien valdigt noga.
    Sa jag tankte att det maste komma fran halsen. Jag insag efter att ha kollat pa mina halsmandlar att jag har fickor i dom. Jag stack in in topps i ett av  halen och da blev toppsen helt nerblodad!!:(
    Jag ska ga till en lakare har jag bestamt mig for, jag lider oerhort att ga runt och lukta bajs i munnen!!!
    Hur ser man dessa stenar som ni pratar om? Hur ser dom ut och var sitter dom och slutligen hur kan man peta bort dom?? Detta kan sakert en lakare svara pa men jag vill anda hora vad ni har att saga om det..

Vore jatte tacksam for svar och jag hoppas att alla ni darute som lider av detta far hjalp for detta ar fruktansvart jobbigt...:( Tack!

• Anonym (stinker)
    Anonym skrev 2012-03-18 09:10:40 följande:
    Sök på tonsill stones på youtube så ser du hur man pillar bort dem.
    Jag har kollat lite nu men jag ser inga sanna pa mina egna halsmandlar.. tycker mig kunna se ngt smatt vitt langt ner men mina krakreflexer satter igang om jag borjar pilla dar..:/ 
  • Anonym (stinker)
    Anonym (pluppen) skrev 2012-03-18 10:36:23 följande:
    Ang kräkreflexen. ha en rakspegel eller annan spegel som är fast monterad på väggen och vinkla den så starkt ljus lyser in i munnen mer nerifrån. Ta änden på en tandborste eller annat lite större än en topz. börja att föra den redan från kinden, inte rent bak i halsen. Då blir inte det så stora kräkreflexer. Funkar för mig i alla fall.
    Tack for dom smarta tipsen! Jag ska testa detta:)
  • Anonym (stinker)

Nu har jag varit till lakaren och hon kollade pa mina halsmandlar och sa att jag hade gropiga. Hon gav mig pencilin och hon sa att det ar inte sa mycket annat man kan gora, for att ta bort dom pa grund av detta var inte nodvandigt tyckte hon. 

Jag far val helt enkelt forsoka rensa och grejja sa bast jag kan och sa tankte jag gurgla munvatten efter jag atit sa kanske det forebygger att mat fastnar fran forsta borjan?

Det jobbigaste med allt ar att man vet inte om man luktar. Aven om man kanske forsoker forbattra de sa vet man inte helt sakert att man luktar eller inte. Hur ska man kunna pussa sin pojkvan och vara bekvam med det? blaaaa.....

• Anonym (stinker)
    Glädje58 skrev 2012-03-19 04:22:57 följande:
    Jag måste bara fråga en sak. Ni säger att det luktar bajs, menar ni verkligen detta? Eller menar ni att det luktar illa (dock inte bajs)?
    At det hallet iaf men nej inte riktigt sa illa.
Svar på tråden Andedräkten luktar.... bajs?!