• tummeliten

finns det någon ensam mamma som inte har pappan med i bilden alls?

skulle vilja komma i kontakt med er som är helt ensamstående för att byta ideer och stötta och stöttas igenom våran varddag som både mamma och pappa till dom finaste ungarna:)

• Svar på tråden finns det någon ensam mamma som inte har pappan med i bilden alls?
  • mamararing

jag är också helt ensam. min 4månader dotters pappa fegade ur när jag var gravid. det är så jobbigt när man är på mammagrupper och mammababygympan och se allas feta ringar och hur de pratar om att deras män ska vara pappalediga och allt. det vill jag också ha..

• Snäckan25

jag är oxå ensamstående,utan någon"pappa" med i bilden,men min plutt e lite äldre 1 1/2 e han nu :)

• Massiveattack

Hej,

min man dog i en olycka för 2 månader sen så nu är jag också helt ensam med våra tvillingflickor på 15 månader. Försöker ännu vänja mig vid tanken.

tvillingmamma
  • Ullis1970

Hejsan!!

Jag är ensam mamma med. Blev dumpad när jag var gravid i fjärde månaden.
    Nu blir min dotter snart 14 år. Har bott ensam med henne hela tiden.
    Jag är även sjukskriven sen många år, har fibromyalgi...

• Baby0711

Hej!

är ensam med en två månaders pojke pappan vill inte vara med i bilden
    Tufft e det har nog aldrig känt mig så övergiven som nu.

• SML

Har en son på 11år. Hans pappa försvann när jag var två månader på väg. Har inte sett eller hört något ifrån han sen dess.... Både jag och min son har försökt att få tag i han och skickat brev m.m men får aldrig något svar tillbaka.

• PrincessOfIce

En till ensam. Har 2 barn som är 9 respektive 7 år gamla..

Fick ensam vårdnad med hjälp av soc då deras sk pappa är alkoholist och kan bli våldsam när han dricker och har pucklat på mig framför barnen ett antal gånger innan jag tog barnen och stack när barnen var 2 år respektive 5 månader gamla..

De träffar sin pappa någon gång ibland under övervakade omständigheter men ofta skiter han i att dyka upp..    

Ta vara på småbarnstiden.. Den försvinner VÄLDIGT FORT!
  • Baby0711
    Massiveattack skrev 2011-09-21 09:19:22 följande:
    Hej,

min man dog i en olycka för 2 månader sen så nu är jag också helt ensam med våra tvillingflickor på 15 månader. Försöker ännu vänja mig vid tanken.
     Jag beklagar sorgen det om något måste va otroligt tufft för dig. Sänder dig tusen styrker kramar.
Svar på tråden finns det någon ensam mamma som inte har pappan med i bilden alls?