• journalista

Medverkande 40-50 år sökes till nya Tarareportage

Till några olika nya reportage i Tara söker jag medverkande. Om du är intresserad av att medverka - mejla mig INTE här på Familjeliv, utan till: hellamorner@gmail.com. Bifoga ditt telefonnummer så ringer jag och vi kan prata mer.

Du som tänker fira en enkel jul i år.
    Till ett reportage i Tara söker jag tjejer 40 – 50 år som bestämt sig för att tona ner julfirandet. Kanske du / du och din man bestämt att ni bara ger en julklapp till barnen i år. Eller bara julklappar som är upplevelser, inte prylar. Kanske ni ägnar julen åt att jobba ideellt i ett soppkök för hemlösa eller något liknande, istället för att frossa i mat och paket.

Du får självklart godkänna texten före publicering. Foton tas av en duktig fotograf. En makeupartist fixar hår och smink och jag hjälper till med kläder vid behov. Om du inte bor i Stockholm så betalar Tara resan.

Intresserad? Mejla mig info om era jular – hur de såg ut förut och på vilket sätt du / ni tonat ner julen. Och ett telefonnummer där jag kan nå dig.

När barnen blir stora
    Till ett reportage i Tara söker jag par i 40-50årsåldern som kan berätta om hur relationen förändrades när barnen blivit tonåringar eller flyttat hemifrån.

När barnen inte behöver sina föräldrar på samma sätt, så blir det mer tid och fokus på parrelationen igen. För många innebär detta en kris, eller ett lyft. Kanske ni bestämde er för att äntligen göra mycket mer vuxensaker tillsammans, ni två. Eller så kändes relationen tom och trist och ni var tvungna att jobba aktivt för att blåsa nytt liv i er kärlek.

Ni ska båda medverka i intervju och på bild. Ni får självklart godkänna texten före publicering. Foton tas av en duktig fotograf. En makeupartist fixar hår och smink och jag hjälper till med kläder vid behov. Om du inte bor i Stockholm så betalar Tara resan.

Intresserade? Mejla mig snarast info om hur er relation förändrats när barnen växt upp, och ett telefonnummer där jag kan nå dig.

Du vars mamma börjat nätdejta, eller som själv börjat nätdejta och har en (ung) vuxen dotter
    Till ett reportage i Tara söker jag dig i 40-50årsåldern som antingen

själv börjat nätdejta och har en dotter som coachar dig med det. Hon som ung vet var nätfarorna lurar och kan hjälpa dig, och ni är så förtroliga att du vill berätta om dina erfarenheter. Eller så

har din mamma börjat dejta på nätet. Du har blandade känslor inför det. Kanske hon hunnit gå på några minor och du blir orolig. Eller så lever hon livets glada dagar och du kanske blir lite avundsjuk.

Ni ska båda medverka i intervju och på bild. Ni får självklart godkänna texten före publicering. Foton tas av en duktig fotograf. En makeupartist fixar hår och smink och jag hjälper till med kläder vid behov. Om du inte bor i Stockholm så betalar Tara resan.

Intresserade? Mejla mig snarast info om dig och nätdejtingen, och ett telefonnummer där jag kan nå dig. //

Svar på tråden Medverkande 40-50 år sökes till nya Tarareportage