Inlägg från: HoneyCandySugar |Visa alla inlägg
  • HoneyCandySugar

Jag ångrar mina barn

Du skriker och svär. Tror du inte att det kan inverka på hur din 2åring beter sig?

• HoneyCandySugar
    Anonym (jaha???) skrev 2011-09-15 14:22:40 följande:
    Nej, du fattar inte hur TS "tänker" för du har uppenbarligen ingen som helst insikt i vad depression eller psykisk sjukdom kan leda till. Du har uppenbarligen inte heller tillräckligt mkt empati och inlevelseförmåga för att föreställa dig att även om DU inte kan begripa det hela, så kan det vara så att att andra människor mår så dåligt att de faller in i känslor och ibland handlingar som för dig är fullt främmande.

Jag tycker inte att du låter som en mer stabil morsa än TS med tanke på ditt sätt att svära och spotta på någon som redan ligger. Verkligen en bra förebild...not...
    Om TS är så sjuk att hon ÅNGRAR sina barn, så ska hon inte ha hand om dem!!!

Är du en bra förebild, som tycker att TS har rätt i att skrika och bete sig illa emot sitt barn?

Tycker du att DU är en bra förebild, som tycker att TS är en bra mamma, trots att hon ÅNGRAR sina barn?

Vad säger det om barns värde? Är föräldrarna MER värda än sina barn nu helt plötsligt?
  • HoneyCandySugar
    Anonym (Bordeline mamma) skrev 2011-09-15 17:27:20 följande:
    TS ångrar väl inte sina barn när hon mår bra!! Om hon nu har Bordeline som hon misstänker så finns det hjälp att få, så hon börjar må bra igen. Läs på lite hur det funkar med olika psykiska problem så ska du se att det kan finnas en anledning till varför TS känner som hon gör!!
    Har inget med värde att göra och jag tycker också att TS är en bra mamma. Dels för att hon insett att situationen dom lever i inte funkar,samt att hon behöver hjälp.
    Nej, hon bara ångrar sina barn ibland.

Hur bra låter det?!

Jo, tack du! Själv har jag lidit utav OCD sedan jag var 11 år, så jag vet nog vad jag talar om! Deprimerad har jag också varit, men inte fan har jag stått och skrikit på små barn för det!!!
Svar på tråden Jag ångrar mina barn