Jag ångrar mina barn
Man blir ju chockad av vissa människor som saknar emapti helt och bara är ute efter att trycka ner andra människor.
Jag har en dotter på 1,5 år. Hon sov aldrig, jag vet vad jag pratar om. Vvid 8 månaders ålder stod jag inte ut längre. Jag grät ständigt sov aldrig och var helt slut. DÅ: vände jag mig till Anna Wahlgren och SHN. RÄDDAREN I NÖDEN. sen den dagen jag bestämde mig för att göra som hon säger har min dotter sovit 12 timmar VARENDA NATT!!! Samt 1,5-2 timmar VARJE DAG. i 10 månader nu. Hon har aldrig gråtit och varit ledsen, vi lägger henne på kvällen i hennes säng i hennes rum. Vi säger gonatt och går ut. Hon sover i princip redan när vi stängt dörren och vaknar på morgonen när vi väcker henne. Vaknar hon på natten så somnar hon om inom någon minut av sig själv utan att gråta. Vi startade kuren och den kör man i 4 dagar. Under de dagarna var hon lite upprörd när hon inte visste vad som hände. Men hon skrek inte mer än hon gjort innan och hon var absolut inte ledsen. Och om hon blev ledsen så var man ju där illa kvickt. Man ska ju inte ens sova de första nätterna på kuren för att man ska vara där och inte kränka barnen. Jaja hur som helst. Kan vår dotter sova 12 timmar varje natt och även vila på dagarna, som inte sov alls i 8 månader, så kan alla barn!!! Så ni som säger att Anna Wahlgren inte vet vad hon pratar om och kränker barn: det är precis tvärtom! Sådeså..
Jag hoppas att allt löser sig för dig trådstartare och att människor som bara vill illa kan lämna kommentarerna hemma!