Inlägg från: MammaTillTindra |Visa alla inlägg
  • MammaTillTindra

Jag ångrar mina barn

Ja, hur har det gått?

♥ Blev mamma till Tindra 2009-01-17 ♥
  • MammaTillTindra

TS... Öronproppar låter ju jättebra! Smart Flört Då dämpar det ju en del.
    Bra att du ska till en psykolog på onsdag, det kommer säkert kännas jätteskönt när du varit där!
    Angående dagis och att det kostar, så tycker jag att då får man dra ner på annat för att ha råd. Det är viktigt både för dig och din son att han får börja på dagis och "springa av sig". Din make tycker nog innerst inne att det är den bästa lösningen.
    Tråkigt att höra om festen... Inte kul att se fram emot något och sen blir det inte av Rynkar på näsan

• MammaTillTindra
    tanten28 skrev 2011-09-20 23:36:48 följande:
    hej.  här får man inte skriva vad man tycker. bara klappa folk på axeln o tycka att det är rätt att ångra sina barn.  man får inte tycka att det är sjukt. o undra varför man då skaffar flera barn om man ångrar sig. men men håll folk om ryggen bara o anmäl det man tycker. jag tycker iaf vad jag tycker. men jag har en fråga. hur kommer det sig att ingen står på barnens sida o hjälper dom i detta fall? bara undrar. det är barnen som behöver hjälp iom att deras mamma ångrar dom o det känner barn. klart man blir upprörd. tyvärr så kan man inte få tag oi moderatorn heller så jag får väl skriva här så kanske dom hör av sig. såååå klapp på axeln o lycka till då med ditt ångrande av dina barn.
    Innan du skriver i ett forum kanske du ska titta tillbaka lite i historiken.
    Du kan t.ex klicka på "visa endast" under TS.
    Blir bara pinsamt och onödigt när såna som du kommer in utan att se vad man redan har pratat färdigt om.
  • MammaTillTindra
    Anonym skrev 2011-09-27 08:29:31 följande:
    Ja det rör lite på sig iallafall! Idag ringde jag till barnomsorgsadministationen och sa helt enkelt som det var. Hon funderade länge, frågade lite försiktigt vad som hade hänt osv. Antar att hon tänkte om det hade hänt en olycka eller så.

Iallafall, hon skulle prata med den berörda rektorn och så skulle jag återkomma efter jag varit hos psykolgen imorgon. Jag sa läkartid men det finns dropin hos min VC, får rusa dit efter psykologtiden och prata med en doktor också. Antar att det behövs ivilket fall.

Jag återkommer...      
    Jättebra att det händer lite nu Glad
  • MammaTillTindra
    tanten28 skrev 2011-09-28 00:35:39 följande:
    helt klart stackars liten. klart man blir knäckt o uppgiven ibland. det blir jag oxå. jag är ständigt ensam med 7 av mina barn o visst känns det jobbigt ibland men jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna tänka tanken på att ångra något av dom. herre gud dom är det bästa jag har. klart man blir upprörd när en förälder säger sånt. usch. blir så ledsen för barnens skull. inte en enda natt har jag fått sova en hel natt på 16år. men det är värt det. inte en enda gång har någon backat upp en morgon för mig även om jag nsprungit uppe över ett dygn osv. tänk när alla mina barn hade vinterkräksjukan herre gud säger jag bara. o ingen backade upp mig då heller. aja hoppas ditt liv reder upp sig för din o barnens skull. lycka till.
    Denna tråden handlar inte om dig. Och har man skaffat 7 barn, så får man ta allt jobb utan att gnälla!
  • MammaTillTindra

Ts: Jättebra att saker och ting börjar lösa sig! Du ska snart se att det kommer kännas mycket bättre

Svar på tråden Jag ångrar mina barn