• UntilTheDark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

OK en väldigt suddig bild jag vet, men kan ju inte få till det bra. Är på bim-4 och IRL ser det faktiskt mer ut än på bilden, vad tror ni? 

• UntilTheDark

Kaaren: Jag ser tyvärr ingen större skillnad mellan testen.

• UntilTheDark
    Lövet22 skrev 2011-12-16 15:36:18 följande:
    Jag tror kotte1 är tillbaka, håll ögonen öppna
    Har misstänkt det jag också.
  • UntilTheDark

Fast om nån vill maila mig i min inbox så får dom gärna  Flört

• UntilTheDark
    Nikas skrev 2011-12-16 16:16:02 följande:
    Va vem är kotte1?!?
    Ett troll som härjat här i forumet en längre tid och byter namn lite nu och då. Blev sist påkommen med att ha snott en bild från clearblues hemsida på ett positivt test och sa att det var hennes och att hon +:at.
  • UntilTheDark
    Bullen i ugnen skrev 2011-12-18 20:33:40 följande:
    Jag tror att ni inbillar er att det finns ett streck där bara för att ni så gärna vill. Ungefär som att man kan bli skengravid.
    Så tror jag det är många gånger här i tråden. Inte för att verka elak men....ja.
  • UntilTheDark
    Gummsan skrev 2011-12-18 21:30:25 följande:
    Varför skulle man ens vara så taskig att säga att man ser ett streck om man inte gör det??!! Menar ni allvar?!
    Nu syftar jag på de som lägger in bilder och tycker de ser streck hela tiden fast det verkligen är helt blankt oftast. Det händer ofta i den här tråden.
  • UntilTheDark
    Langtarmassa skrev 2011-12-23 13:16:29 följande:
    En liten fråga, vad har ni för erfarenheter av testlagrets äl-stickor?? Funkar dom?

Tycker mig känna av äl, men får ingen stegring på stickorna.. har vart lika halvstarka nu i 5 dagar båda morgon och kväll.. :/ 
    Inte helt ovanligt med testlagrets äl-test. Vet många inklusive mig själv som aldrig fått lika starkt sträck som kontroll trots ägglossning. Testa billiga-testers istället.
  • UntilTheDark
    MissMA skrev 2012-01-03 17:27:29 följande:
    Inte om det har varit likadant på 6 tester =)
    Det kan inte bli så galet på hur många som helst  
    Varför har du gjort bilden så otroligt konstig? Jag tycker det ser ut som spök i ditt galleri. Är det + kommer det synas tydligt och på annat vis.
  • UntilTheDark

Angående det med folsyra är väll att det är rätt vanligt med brist på folsyra och man bör äta 3 månader innan för att vara "säker" på att fylla på förråden eller nått så man inte har brist. Brist vid graviditet ökar ju risken för ryggmärgsbråck.

• UntilTheDark
    Jess86 skrev 2012-02-08 15:22:30 följande:
    Frågar igen, är det någon här som plussat på ÄL+7? :)
    Har läst sådana trådar då folk menar de gjort det, men det måste vara ytterst ovanligt. Kanske de hade äl tidigare än de trott för ägget har ju knappt hunnit fästa då.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester