• LillaMysan89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-10-27 16:34:23 följande:

spökiis va???
    mitt test ja tog idag såg precis likadant ut!  vågar inte riktigt lita på det dock så tar ett nytt imorgon :P
  • LillaMysan89

Får ja låna era ögon? :)
    Har bim idag den 27 men tog ett aco preg igår kväll efter att ha hållt mig i ca 3-4 tim.. tkr att ja ser nåt svagt..

Ser ni något???
    läängtar <3
  • LillaMysan89
    Whoeix skrev 2012-01-27 02:58:42 följande:
    Mysan: Jag ser definitivt något! :D Spännande!
    haha vad skönt! inte jag som inbillar mig då!! får hoppas att det blir starkare med morgon urin :)
    läängtar <3
  • LillaMysan89

Hej tänkte att det nog finns någon smarting här som kan hjälpa mig med äl tester.. Har testat med ÄL tester förut och aldrig fått mer än en svag antydan till ett streck, då jag nu gett upp så tog jag på skojs skull igår på dan ett test bara för att ja har flera kvar och ser ytterligare en gång en svag antydan förut har det aldrig stegrats nåt utan ev likadant svagt test dagen efter eller inget alls, men kunde inte hålla fingrarna borta och woho har blivit starkare, dock har ja lite problem med vad som räknas som posetivt, enligt mig är inte testerna posetiva nu men kanske imorgon och då var ju frågan om äl sker imorgon eller i övermorgon isf??

Min mobil sabbar till färgerna lite granna men iaf nedersta är taget igår, sen tidigt i natt runt 2 tiden och i morse vid 11 och sen översta alldeles nyligen..

Vad tror ni??
    läängtar <3
  • LillaMysan89
    AlexandraViberg skrev 2013-01-12 18:28:37 följande:
    Inte positivt än! De måste vara lika starka som eller starkare än kontrollstrecket. Vilken dag är du på? Ser att du testar vid olika tider, är bra om man försöker hålla sig till samma tider varje dag men vet man inte alls vilken dag man har äl så är det ju även bra att testa flera gånger om dagen.
    Det var det ja trodde.. haha joo vet ju inte riktigt men enligt app så ska den vara idag.. meen har egentligen ingen aning då senaste cykeln var 60dagar lång och innan har den legat på runt 30 :P

Sååå mkt möjligt att den kan vara imorgon :) får hoppas på att det blir starkare :)
    läängtar <3
  • LillaMysan89
    AlexandraViberg skrev 2013-01-12 21:00:56 följande:
    Ja det är svårt det där, jag testade tre gånger om dagen första månaden sen testade jag mitt på dagen kommande månader runt datumet jag fick positivt månaden innan. Till slut insåg jag att jag hade äl exakt samma dag hela tiden, så sista gången när jag blev gravid så testade jag inte alls.

Men just tills man vet ungefär när man får positivt så är det himla klurigt och blir en massa test!
    Kan även säga såhär, mitt blev starkt från ingenstans, alltså svagt ena dagen och från ingenstans tok starkt nästa gång :P
    ååh okej tog ett till nyss och det var svagare än det förra men kan ju vara för att jag druckigt mkt mer nu än tidigare men men får se vad det visar imorgon bitti :)
    läängtar <3
  • LillaMysan89

Visst är väl detta ÄL-test positivt??
    Testen är ifrån testlagret och aldrig använt dom tidigare :P haha

(ledsen för dålig bildkvalitet, dålig mobil och dåligt ljus :P)
    läängtar <3
  • LillaMysan89

Får ja låna era ögon?? Vet ej om ja ska tolka detta som pos eller som spök hehe...
    Försökt i 2 år nu och 2mf i bagaget..

Dom två översta är tagna efter 3 min och understa efter 5-10min

läängtar <3
  • LillaMysan89
    Patricia1984 skrev 2013-06-03 15:19:33 följande:
    Du är gravid! Grattis!
    ÅÅh tack :D hoppas verkligen att det är så :D får se om testet blir starkare imorgon och sen hoppas att den lilla vill stanna kvar :D
    läängtar <3
  • LillaMysan89
    Nenniie skrev 2013-06-03 15:45:15 följande:

Så såg mina ut när jag tog ett digitalt för att de inte blev starkare och jag fick + på det :) Håller tummarna för att den vill stanna.
    Tack!! ska kolla imorgon med! har ett digitalt hemma men gör över med stickorna först och hoppas det blir starkare :D

läängtar <3
  • LillaMysan89
    Vifslan skrev 2013-06-03 17:40:50 följande:
    Håller tummarna för positivt imorgon igen!  Fick ett likadant igår men det var helt blank i morse för min del :(

Vad tråkigt är lite det jag är rädd för.. men vi får väl se imorgon
    läängtar
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester