• Miamej

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

viochdu skrev 2011-10-27 18:30:25 följande:
    En fråga till: Har ni ngn gång fått ett neg ÄL på morgonen och sedan ett pos. på kvällen?

Japp.
  • Miamej

Hej Fru 2011. Jag hoppas innerligt att du är gravid. Bruna flytningar är tyvärr vad jag får de månader jag inte haft äl. Hoppas att det inte är så för dig.

• Miamej

Jag vänder mig till er som förmodligen vet bäst av alla. Hur är det med testlagrets tester. Visar dom fel ibland? Efter över ett års försök dök detta mycket oväntat upp imorse.

• Miamej

Det var jättetydligt. Nästan samma styrka som på kontrollstrecket. Har köpt annat märke för att dubbelkolla.

• Miamej

Tack för svaren imorse. Fick starkt positivt på även RFSU. Jag som trodde att detta inte kunde hända. Chockad.

• Miamej

Ursäkta om jag hoppar in och skriver lite. Brukar följa tråden men skriver sällan utom den gången då jag fick ett plus på ett test och var orolig att det var ett spök. Trixxy. Det du skriver nu känner jag så väl igen mig i förutom att vi inte fått något barn sedan innan. Vi var aldrig inställda på att det skulle gå på direkten men när månad las på månad sjönk modet mer och mer. Till slut kände jag det du beskriver nu. Det gick så långt att jag var säker på att något var fel och att vi inte kunde få barn. Då, ett och ett halvt år nästan efter p-pillerslut kom plusset. Jag tror och hoppas att det är så att då allt lyckats klaffa på ett turligt sätt innan har det nu bli vitmer oturligt. Snart kommer det dock göra det och du får ditt plus. Kram!

• Miamej

Ni som är proffs, har det hänt att apoteket hjärtats test visat fel nån gång? Anledningen till att jag frågar är att jag plussade idag men är nojjig att det inte stämmer. Fick inte jättestarkt streck heller. Tacksam för svar.

• Miamej
    karinb87 skrev 2014-01-22 20:59:27 följande:
    Nån som ser två streck??

Tycker jag ser början på streck i nederkant.
  • Miamej
    S92 skrev 2014-01-30 09:18:40 följande:
    äntligen fick jag upp bilden, vad tror ni?

när mitt såg ut sådär visade cb digital 2-3 veckor.
  • Miamej

En läkare sa till min att det ultimata var varannan var tredje dag. Första gången jag blev gravid (efter 1,5 års försök) var den äldre än så. Andra gången jag plussade var vid första oskyddade sexet och då var simmarna en vecka gamla.

• Miamej
    MIKD skrev 2014-02-15 15:48:39 följande:
    Detta test gjorde jag imorse, är det ett spökstreck??

Ser ut som ett jättefint positivt test.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester