Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Var får man extra känsliga test!??
Var får man extra känsliga test!??
Hej alla klurare!
Nu e jag ny här i denna tråden, men jag har haft en sådan konstig händelse. För två dagar sedan testade jag svagt plus på rfsu. igår gjorde jag cb test och där kom genast ett plus men med ett rosa streck tvärs över!! Vad är nu detta då? Det syns mer rosa i verkligheten, men det var svårt att fånga på bild!
Super konstigt, e det någon som varit med om samma??
God förmiddag!!
Idag har jag Bim och känner endast oro och rädsla. Vi har försökt länge nu.
Plussa väldigt svagt både igår och idag. Syns lite sämre på bild. Någon som vill trixa eller komma med erfarenheter. Har även öppnat en egen tråd, men vad gör man inte i längtande desperata tider?
HannaZan: Jag ser också på ditt otrixade. Jag testade att trixa din bild, är dock lite av en nybörjare men så här blev den:
Förlåt att jag terrar tråden, jag trixade själv lite nu och då ser det ut såhär.
Fick pytte lite rosa på pappret nu verkligen pytte lite, men tyvärr säger magkänslan mig att det är mensen som annonserar sin närvaro snart. E helt knäckt här. Denna gången kändes det verkligen som det var vår tur:( tack till alla som svarat!
Jag hoppas mer än allt på det. Min mens brukar dock börja så. Men jag ska hoppas lite till och gråta en skvätt.
Hej tjejer!!
Ville vara meddela att tantröd kom inatt:( aldrig mer pspruta! Har försökt i snart två år och ingen hjälp finns att hämta hos läkaren:(