• HannaZan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Var får man extra känsliga test!??

• HannaZan

Hej alla klurare!

Nu e jag ny här i denna tråden, men jag har haft en sådan konstig händelse. För två dagar sedan testade jag svagt plus på rfsu. igår gjorde jag cb test och där kom genast ett plus men med ett rosa streck tvärs över!! Vad är nu detta då? Det syns mer rosa i verkligheten, men det var svårt att fånga på bild!

Super konstigt, e det någon som varit med om samma??

• HannaZan
    telgebo skrev 2012-12-10 20:37:34 följande:
    Gud vad konstigt att du fick rosa, aldrig vart med om det på ett CB faktiskt utan bara blått.

Tror tyvärr det är negativt.
    Inte jag heller! Jag har fyra barn sedan innan och brukar vara tok nöjd med cb. Är på bim -6 idag så vi får väl se. Har försökt i över ett år nu:(  Undrar om rfsu är bättre då eller om det blev ett felaktigt i förrigår när jag tog det. men rosa på cb, hummm....
  • HannaZan
    telgebo skrev 2012-12-10 20:54:27 följande:

Jag du aldrig heller vart om det, har de 6 ggr jag vart gravid (har 4 barn) aldrig fått nåt rosa på mina CB.

Själv är jag 14-15 dagar efter ÄL nu och hoppet är väl inget vidare nu då utan börjar väl spotta ikväll eller imorgon. Vågar inte skriva mer om kurvor här för då är man för besatt tydligen, men kan ta det privat isf om du vill ha utläggningen ha ha

Jag har hört att RFSU inte är så bra att många fått spök på dom, men jag har bara testat med det 1 gång för många år sedan och då på eftermiddagsurin 13 dagar efter ÄL och då var det positivt.
    Själv fundera jag om mina stickor är rent skit, men antagligen har jag väl inte sån tur att de visat flaskt negativt trots många lovande saker som skett under denna lutealfas som imp dipp och sekret som tyder på graviditet och illamående och extrem molvärk och sura uppstötningar.
    Man måste nog leva på hoppet i dessa situationer. Det är en inre strid att gå och inte ha makt över sin kropp. Jag bara hoppas och hoppas.... Besatthet och anklagelser känner jag inget till, jag e bara här för att få mina bilder analyserade=)
  • HannaZan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-12-10 21:12:00 följande:
    Jaja ignorance is a Bliss....love on Girls, bästa sättet att bli av med obehag är att inte låta sig påverkas, men visst är det svårt....fram med lite tester nu så vi kan ha lite roligt igen i tråden
    Titta gärna på mina, borde ligga någon sida bak=) Jätte konstigt och vill gärna ha fler utlåtande!!
  • HannaZan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-12-10 21:17:26 följande:

Ser mer ut som ett spök tyvärr...men tycker det ser underligt ut...ta ett nytt är mitt tips
    Det ska jag, men jag ska försöka lägga ner besattheten ett par dagar, jag håller på att bli dum u huvudet av allt testande! :P Tack för din analys!
  • HannaZan
    Charlotta 785 skrev 2012-12-10 18:43:38 följande:

Förlåt mig tjejer, jag vet att ni är så sjukt trötta på mina Äl-tester nu... men jag vill så gääärna veta!
    Är dem senaste testerna (från idag) fortfarande ovanligt starka?  Eller är det bara jag som får för mig det?
    Man vill ju inte missa en dag att mysa till det menar jag
    Tackar såå mycket för svar!  
    Jag har aldrig haft stegring så länge. Har du tagit ett g-test?
  • HannaZan
    johannap85 skrev 2012-12-10 22:03:42 följande:
    knastens

redigerat

oredigerat

jag ser på det översta på datorn i alla fall
    Ser positivt ut! Var i cykeln är du?
  • HannaZan

God förmiddag!!

Idag har jag Bim och känner endast oro och rädsla. Vi har försökt länge nu.
    Plussa väldigt svagt både igår och idag. Syns lite sämre på bild. Någon som vill trixa eller komma med erfarenheter. Har även öppnat en egen tråd, men vad gör man inte i längtande desperata tider?

• HannaZan
    Susssiii skrev 2013-02-09 10:29:41 följande:

Ser definitivt ett plus :)) Kan tyvärr inte trixa :( Vet inte hur man gör ens :/ Vägar mig på ett litet Grattis ;p
    Tusen tack för ditt svar!!! Menar du verkligen att du också ser det!! Kan det vara så svagt på bim?
  • HannaZan
    Semlan79 skrev 2013-02-09 11:02:44 följande:
    Ser ett väldigt svagt streck. Hoppas det är starkare om ett par dagar!
    Det hoppas jag med, jag uppdaterar er så får vi se om vi kan bli klokare tillsammans!
    Tack för svaret!

Andra får gärna ge bud och hopp!
  • HannaZan
    babybo0m skrev 2013-02-09 11:05:44 följande:

HannaZan: Jag ser också på ditt otrixade. Jag testade att trixa din bild, är dock lite av en nybörjare men så här blev den:

Syns ju lite mer! Tack för engagemanget alla<3 Gjorde ett rfsu precis. Ser något redan efter 30 sekunder men inte så starkt, väntar en stund så får vi se:P

• HannaZan
    mmelody skrev 2013-02-09 12:57:12 följande:
    Jag ser otrixat & trixat :) spännande! Ska du testa imorgon också? har läst att hcg:t ökar varannan dag om man är gravid!
    Ja jag testar nog imorgon igen, men som sagt det är ju min idag och så svagt, så lite skeptisk är jag. Men hoppas hoppas hoppas, vi har försökt så länge nu!!!
  • HannaZan

Fick pytte lite rosa på pappret nu verkligen pytte lite, men tyvärr säger magkänslan mig att det är mensen som annonserar sin närvaro snart. E helt knäckt här. Denna gången kändes det verkligen som det var vår tur:( tack till alla som svarat!

• HannaZan

Jag hoppas mer än allt på det. Min mens brukar dock börja så. Men jag ska hoppas lite till och gråta en skvätt.

• HannaZan

Hej tjejer!!

Ville vara meddela att tantröd kom inatt:( aldrig mer pspruta! Har försökt i snart två år och ingen hjälp finns att hämta hos läkaren:(

• HannaZan
    lilaemma skrev 2013-02-10 16:52:37 följande:
    Träligt! P-sprutan hade jag inte mens förrän 18 månader efter... Starka grejjer vi stoppar i oss..
    Mins mens är ju regelbunden och jag får plus på stickan, det verkar mer som att den inte vill stanna kvar. Läkaren sa vid något tillfälle att min slemhinna var tunn, kanske är det därför.. Hur som helst beror allt detta elände på en enda pspruta. Jag har fyra graviditeter i bakgrunden som aldrig tagit särskilt lång tid att uppnå:P

E så trött på att höra att jag redan har så många barn, det är inte deras jobb. En läkares jobb är att se till att människor är i "normalläge" inte att avgöra vad de tycker är rätt eller fel.
  • HannaZan
    stegen skrev 2013-02-10 18:33:37 följande:

Varför ingen hjälp?
    Dem anser att jag redan har många barn och att dem då kan lägga hjälpen på någon annan:/

• HannaZan
    viochdu skrev 2013-02-10 18:29:56 följande:
    Lijkan: Men dessa bilder tycker jag nog ser ut som att de är vita. Men det kanske är för den är redigerad den längst underst.

aaa653: Jag har 30 test. Ska lyxtesta denna månad. Enda sättet jag "överleva" dagarna.

Spännande att vi har bim nästan samtidigt. Hoppas på plus för oss båda!
    Måste bara citera ordet "lyxtesta"! Helt underbart!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester