• Madde

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Å jag hoppas inte ni försvinner härifrån! Läser och följer alla dagligen! Hoppas på att ni alla får plus fort! Själv är jag i v.11 och gick från knappt synligt plus den 13/9 till ett solklart plus den 14/9 så fanns inget att analysera! Hoppas och håller alla mina tummar för att ni ska få ert plus så fort som möjligt!!

• Madde

Slemtorsk: kan det inte va så att du blöder ut det ena embryot? För det finns ju onekligen ett svagt streck på dina test! Håller tummarna att det är så för dig. Lycka till!!

• Madde

Jag läser o följer varje inlägg varje dag! Grattis till era fina plus. Och till er som väntar o hoppas håller jag en tumme stenhårt! Ang. Preg tycker jag dom är super bra! Har testat med dom mina 4 grav och alltid fått ett tydligt streck så tidigt som bim-4/5. Denna grav var självklar då jag fick nidblödning 7 dagar efter äl och testade solklart plus 2 dagar efter det. Kan lägga in bilder på mina 2 test imon. Är nu gravid i v 18 så jag önskar er alla att ni snart ska sitta här oxå!! Lycka till! Kram M

• Madde

Helenemedh.. Det syns tydligt streck på dom 3 sista bilderna!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester