• Lbem

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-04 09:55:24 följande:
    jo precis.. men det är ju något man måste ha i bakhuvudet.. en skugga eller en aning till ett streck är ju inte ett positivt test, det är ju det vi håller på att försöka analysera här. Jag skulle säga att den som säger GRATTIS rakt ut till ett sånt streck du visade inte är särskilt smart eller trevlig för det gör ju att man nästan tar för givet att det är det, man lyssnar ju på andra och vill ha bekräftelse men att man kan vara uppmuntrande och säga att man tror sig se ett positivt test eller säga att man tror att det INTE är det... det är ju det hela tråden är till för..
    Har sett dig skriva i mååååååånga trådar och jag tycker att du ofta låter
    så negativ! Om ingen påpekat det tidigare så har dom isf tänkt tanken!

Minns att du skrev någonstans att du är lite äldre, om jag inte minns helt
    fel? Så hur gammal är du?
    Är du så pass gammal att det är svårare att få barn? Kanske därför du
    är less på att folk på denna sidan hoppas så mkt på ett pluss att man
    ber om råd från andra.

Man behöver inget klarrött streck för att vara gravid, de som får svaga
    vill liksom diskutera osv. Låt det vara så, sluta vara negativ!! 
  • Lbem

Är detta spök? Vet inte när jag ska ha mens då jag slutat med preventivmedel. Hade äl runt den 26e
  • Lbem

Har massa symptom såsom mensvärk (haft sen äl) värk i svanken emellanåt. T r ö t t! Vart gravid tidigare, har 2 barn, och dessa symptom är inte inbillning.. vore förvånad om jag inte är gravid nu

• Lbem

lilagrodautanben jag hade äl runt 26e och brukar ha menscykel på 26-27 dagar så det är väl 2 dagar kvar till bim. Jag testade så svagt igår, tar nytt imorgon kväll

• Lbem
    Zebrahäst skrev 2018-11-05 06:54:17 följande:

Tack för all hjälp med att tolka mina test! Är rätt säker på att jag är gravid nu! :)

Deeeet är du! Grattis :D
  • Lbem

[quote=79191581][quote-nick]Aryanangel skrev 2018-11-05 13:06:44 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser på det nedersta :)

• Lbem
    Kronärtskockan skrev 2018-11-05 14:55:50 följande:

I mina ögon ser det negativt ut?

Ja, det är nog bara ett spökstreck som syns i verkligheten.. ska köpa ett annat märke
  • Lbem
    tiama skrev 2018-11-05 16:35:43 följande:

Hej! Vad tror ni om det här? Spökstreck eller positivt?

Det ser mer grått ut än rosa? Strecket alltså
  • Lbem

Ni som varit gravida tidigare eller redan plussat här, hur kändes er molvärk?

Jag har haft molvärk sedan äl, extremt svaga streck har jag fått på mina tester. Har som hård mensvärk, kan ju faktiskt vara mensen som är på g..

Bifogar bilder på mina 2 med spökstreck

• Lbem
    Lbem skrev 2018-11-06 20:04:46 följande:

Ni som varit gravida tidigare eller redan plussat här, hur kändes er molvärk?

Jag har haft molvärk sedan äl, extremt svaga streck har jag fått på mina tester. Har som hård mensvärk, kan ju faktiskt vara mensen som är på g..

Bifogar bilder på mina 2 med spökstreck

Hoppsan hur sjutton får jag bort understa bilden? Kom med lite annat som inte ska synas
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester