Inlägg från: Evelinasöderström |Visa alla inlägg
  • Evelinasöderström

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Visst är det två streck? :)
  • Evelinasöderström

Ååh! :') Jag är så glad, på första försöket å allt! iiiiih! :D :D

• Evelinasöderström

Jag ser ett litet litet svagt streck :)

• Evelinasöderström

Nu är det sluttestat för min del! :D
  • Evelinasöderström

Tack :) Är på bim+4 idag :) Har testat tidigare men fått svaga streck, så det här blev som en bekräftelse :) 

• Evelinasöderström

Tack så mkt :) Jag har knappt haft nå symptom alls, mest antydan till.. jag fick för mig att jag mådde ille men jag gjorde inte det, det känns som om det är påväg men de kommer inte..

Annars är jag fruktansvärt trött och har ont i ryggen :) men jag är inte så långt gången så symptomen kommer nog snart ;P  

• Evelinasöderström

kolla på andras test och jämnför, det ska sitta ungefär en halv cm från det andra strecket..

• Evelinasöderström
    Candypink skrev 2011-11-12 23:09:30 följande:
    Konstigt nog så har jag faktiskt inte känt några typiska gravsymptom denna månaden, som man har trott sig göra alla andra månader ;) Haha,, Har bara känt att brösten har ömmat och lite värk i tjejmagen men det kunde ju lika gärna ha varit mens...  
    Jag började mest reagera när jag inte fick några spottings, brukar ha det i nästan en vecka innan mens :/

Annars är mina symptom just nu som era ;)

Ömma bröst
    Molvärk
    Finnar
    Ökade flytningar
    Känner mig svullen o gasig
    Gråtmild (!!!)

Ska köpa ett cb digital i veckan o se vad det blir. Är så dålig på att tolka dom här rackans strecken! ;)

Men det är ju det vi och den här tråden är till för! köp vilket test som helst så tolkar vi tillsammans :D

• Evelinasöderström

Jag ser också en skugga men vet inte riktigt, kan ingen göra om bilden?
    ta ett nytt test i morgon, äru preggo så syns det bättre då :) 

• Evelinasöderström

Mandylin jag anar ett streck där också, prova ikväll igen eller vänta tills i morgon bitti :)

• Evelinasöderström

Pumann : mina bröst ömmade inte heller på en gång :) dom började inte ömma förens i vecka åtta..

• Evelinasöderström

Blygaste, det är negativt

• Evelinasöderström

Äntligen är du gravid sweasmamma! :D jag gav mig fan på att inte sluta följa tråden förens du fick två streck :') Ja själv är i v 22 nu.. Åh grattis grattis grattis :D :D :D

• Evelinasöderström

Mitt positiva gravtest ligger på sida 700 nånting, Nu sitter jag här med min tremånaders :) längtar redan efter en till :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester