• LettieHatter

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag ger er gärna några test att kolla!

Är bara på ÄL + 9-10, hade en lugn känsla denna månaden att det inte skulle bli bebis så det var mest reflexmässigt testande. Men nu tycker jag ändå att jag ser ett svaaaaagt streck! Det kan ju vara spök eller vad som helst men nu har ju det där envisa hoppet bitit sig fast igen...

Trixa gärna den som kan.

• LettieHatter
    Meja JP skrev 2012-08-10 08:13:26 följande:
    Lettiehatter,det där ser mkt lovande ut ju
    Gör det?! Ååååh.... Jag tror jag gråter...
  • LettieHatter
    Villvaliten skrev 2012-08-10 08:19:16 följande:

Jag ser tyvärr bara kontrollstrecket... Skäms
    Det är helt ok, jag ser det knappt heller på bilden. Glad Men jag är helt 100 % på att jag ser det på det verkliga testet, så nu är det bara att vänta ca 4 dagar, sen ta ett digitalt! Jag kommer säkert ta fler av testlagrets innan Flört
  • LettieHatter

Jag är inne på mitt femte försök.

Jag vet ju inte hur man trixar med bilder alls, menjag tryckte på typ alla knappar i photoshop och fick fram det här. Kan det va nåt?

• LettieHatter
    LisaW111 skrev 2012-08-10 08:43:27 följande:

Lettiehatter: Jag ser, men det är väldigt sväldigt svagt. Men jag har faktiskt personligen aldrig fått spökstreck på dessa (vet ju dock att jättemånga andra fått det) så jag har alltid (visat sig vara korrekt) utgått ifrån att syns MINSTA lilla på dessa så är det något och det blir sakta sakta starkare. 
    Prova att testa med annat märke också! Håller tummarna! 

Jag håller också tummarna. ^^

Sen att det är svagt får jag ju acceptera, på BIM -4-5 borde det ju inte ens synas nåt. Hoppas det blir starkare och starkare!
  • LettieHatter
    Meja JP skrev 2012-08-10 09:11:02 följande:
    Lettiehatter vill du årova med mitt med
    Haha, jag kan försöka men jag vet inte ens vad jag tryckte på!
  • LettieHatter
    LettieHatter skrev 2012-08-10 09:11:59 följande:
    Haha, jag kan försöka men jag vet inte ens vad jag tryckte på!
    Ledsen Meja, antingen gör jag fel eller så finns det inget, för det kommer inte upp nåt. Tro hellre att jag gör fel, vet som sagt inget om photoshop!
  • LettieHatter

Ville bara uppdatera som tack för att ni svarade så fort förra gången jag postade:

Visst inbillar jag mig inte? Det är där!
  • LettieHatter

Jag erkänner, jag grät. Hade intalat mig själv att det jag sett på testlagrets var spök, men var tvungen att prova ett annat test. Nu ska jag bara få mannen att köpa ett digitalt, han vet inte att jag testat! :D

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester